یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: به شدت به تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات در استان لرستان نیاز داریم.

بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر یحیی ابراهیمی اظهار کرد: میزان تخت‌های بیمارستانی در لرستان ۵۰ درصد نورم کشوری است. در الشتر با جمعیت ۸۵ هزار نفری سروکار داریم، در دنیا به ازای هز یک‌هزار نفر هفت تخت و در ایران این رقم ۱.۸ تخت بوده و در این شهرستان ۰.۸ تخت وجود دارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بشدت به تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات در استان لرستان و شهرستان‌ها بویژه الشتر و نورآباد نیاز داریم. در دلفان برای نصب  سی‌تی‌اسکن و MRI پیگیریم اما باز این موارد جوابگوی نیاز شهرستان نیست و ضروری است به شکل ویژه تجهیزات لازم را مهیا کنیم تا بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان را برطرف کنیم.

ابراهیمی به نقش خیرین سلامت در تامین تجهیزات بیمارستانی در شهرستان سلسله و دلفان اشاره و اظهار کرد: هرچقدر که خیرین اعتبار بگذارند به همان اندازه نیز دولت اعتبار خواهد گذاشت.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خیلی از پروژه‌ها در این دو شهرستان با کمک خیرین شروع شده است، ضرورت دارد خیرین پای کار بیایند و در منطقه دلفان که جزو محرومترین شهرها در کشور به شمار می‌آید، مشارکت کرده تا حرکت خوبی در راستای محرومیت‌زدایی در این  دیار رقم بخورد.

کد خبر 548860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha