نائومی اوزاکا، تنیسور ژاپنی توانست در فینال رقابت‌های تنیس آزاد ایالات متحده آمریکا در بخش زنان، ویکتوریا آزارنکای بلاروسی را شکست دهد و برای دومین بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

نئونمی اوزاکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز فارسی، این تنیسور ۲۲ ساله ست نخست را با نتیجه ۱-۶ واگذار کرد اما در دو ست دیگر با نتایج ۶-۳ و ۶-۳ بر رقیب خود برتری پیدا کرد.

وی در سال ۲۰۱۸ نیز توانسته بود فاتح این رقابت‌ها در نیویورک آمریکا شود. وی همچنین قهرمانی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سال ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد.

در آنطرف میدان، آزارنکای ۳۱ ساله که پس از پیروزی مقابل سرنا ویلیامز به فینال این رقابت‌ها صعود کرده بود نتوانست به نخستین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها برسد و برای سومین بار در فینال مغلوب شد. او در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ رقابت پایانی این تورنمنت معتبر را به سرنا ویلیامز واگذار کرده بود.

  • راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی

نائومی اوساکا قهرمان گرنداسلم آمریکا در خصوص پوشیدن لباس کوبی برایانت توضیحاتی داد. وی  بعد از فتح این تورنمنت با پوشیدن لباسی با شماره ۸ با یاد کوبی برایانت با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفت.

اوساکا در این باره گفت: من این لباس را هر روز بعد از مسابقات می‌پوشیدم. فکر می‌کنم این لباس واقعا به من قدرت می‌داد.

اوساکا که در سال ۲۰۱۹ دیداری با کوبی برایانت داشت اعلام کرد این بازیکن بزرگ بسکتبال یک حامی بود و او هیچ وقت انتظار نداشته برایانت از نزدیک مسابقات او را دنبال کند.

قهرمان گرنداسلم آمریکا خاطرنشان کرد: من نمی‌دانستم کوبی برایانت توجه دارد. او به من پیام‌های مثبتی ارسال می‌کرد و از من می‌خواست که از آن چیزها یاد بگیرم. برای من این موضوع بسیار موثر و مفید بود.

کد خبر 548857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha