شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۵ - ۰۷:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی خود در جارجوب رقابت‌های سه جانبه جام ال جی با اردن مساوی کرد.

ایران در بازی دوم خود در این جام جمعه 14 مهر در ورزشگاه ملک عبد‌الله به مصاف اردن رفت و در نهابت زمین بازی را بدون امتیاز ترک کرد.

در این بازی علی کریمی کاپیتان تیم ملی بود و بازیکنانی که از سوی مربیان "برتین‌های لیگ" عنوان شده بودند در برابر اردن به زمین فرستاده شدند. اما "برتین‌های لیگ" که در بازی نخست خود در این جام عراق را دو بر صفر شکست داده بودند با وجودی برتری بر تیم اردن در برابر این تیم متوقف شدند.

تیم ایران امروز(شنبه 15 مهر) از امان به دوبی می‌رود تا از آنجا برای بازی در برابر چین تایپه به شرق آسیا سفر کند. ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا چهارشنبه 19 مهر به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

ابراهیمی به اهداف خود رسید
ناصر ابراهیمی مربی تیم ملی پس از پایان این بازی اعلام کرد کادر فنی تیم ملی به اهداف خود رسیده است و این سفر را برای تیم مفید دانست.

او در گفتوگو با ایرنا گفت: هر چند کسب نتیجه مطلوب مهم است اما هدف ما آینده‌نگری و ایجاد انگیزه در میان بازیکنان بود که در این راه موفق شدیم.
وی همچنین افزود: موقعیتهای زیادی در این بازی داشتیم که نتوانستیم از آنها به درستی استفاده کنیم.

ابراهیمی همچنین در مورد بازیکنانی که "برترین‌های لیگ" هستند اما قرار نیست به چین تایپه نیست بروند گفت: 10 ‬نفر از بازیکنان اعزامی به اردن به کشور بازمی‌گردند و ‪ ۱۰‬نفر دیگر جایگزین آنان خواهند شد.

 شرکت در تورنمنت اردن ضرورتی نداشت
در حالی که ناصر ابراهیمی سفر تیم ملی به اردن را مفید می‌داند، مشاور تیم ملی در این باره به ایسنا گفت: اگر شرایط حضور تیم ملی امید در این مسابقات فراهم می شد، دیدارهای تدارکاتی بسیار مناسبی برای این تیم جهت حضور قدرتمند در بازی های دوحه قطر می‌بود، ولی در عین حال باید به نظر کادر فنی تیم ملی، احترام گذاشت.

منصور پورحیدری همچنین افزود: لیگ برتر در فصل جاری بسیار دیر آغاز شد و با توجه به مشکلات خاص فوتبال ایران ، تعطیلی دو هفته ای لیگ به نفع فوتبال ایران نیست.

کد خبر 5488

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز