یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

بورس تهران امروز یک‌شنبه ۲۳ شهریورماه را صعودی آغاز کرد اما در کمتر از دو ساعت از آغاز معاملات روند نزولی به خود گرفت و شاخص کل با افت یک هزار و ۷۶۵ واحد بر روی رقم یک میلیون و ۵۸۱ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۴ شاخص کل با یک هزار و ۷۶۵ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۸۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۳۶۹ واحد کاهش به رقم ۴۲۴ هزار و ۱۶۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۶۶۲ هزار و ۴۴۹ معامله به ارزش ۵۶ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین کشتیرانی جمهوری اسلامی، گروه مپنا، شرکت ارتباطات سیار ایران، سرمایه‌گذاری غدیر نیز بیشترین تاثیر منفی را بر این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۳۵ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۸۰۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۰۷ هزار و ۹۱۱ معامله انجام داده‌اند که ۱۶ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، توسعه مسیر برق گیلان و صنایع ماشین‌های اداری ایران نیز بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

کد خبر 548749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha