ایران ایر ۱۲ فروند هواپیمای اسقاطی را برای مزایده عمومی به فروش گذاشت.

ایران ایر

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۱۲ فروند هواپیمای این شرکت که گفته می‌شود اسقاطی هستند را به روش مزایده عمومی به فروش گذاشت.

در جدولی که ایران ایر از تایپ (نوع) و محل استقرار هواپیماهای آماده فروش اعلام کرده، خبری از قیمت پایه هواپیماهای به مزایده گذشته شده نیست؛ اما رقمی به عنون وجه تضمین فرآیند ارجاع کار درج شده است؛ نکته اینجاست که برای ایرباس ۳۱۰ فقط به ۹۰ میلیون تومان وجه تضمین نیاز است، ارزانتر از پراید ۱۱۱ !

آنطور که مهر گزارش داده؛ ۵ فروند از این ۱۲ فروند هواپیمای آماده فروش، بوئینگ ۷۴۷، دو فروند ایرباس ۳۱۰ و ۳ فروند ایرباس ۳۰۰ و یک فروند بوئینگ ۷۲۷ هستند.

کد خبر 548484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    سلام زندگی خیلی قدیمی . برای گاری سواری ، لباس گشاد و کلاه نمدی ، دوچرخه های بدون گلگیر و ترمز ، سرهای ماشین شده از ترس امراض مسری ، آدمهای تکیه بر دیوارها رو به آفتاب ، تشت های لباس شوئی با دست ، بخاریهای نفت سوزی که دائما بو میداد ، چکمه های لاستیکی با سرهای سوراخ ، پیکانهای فرسوده و پر دود ، دستهای و صورتهای سوخته از سوز سرما و یا سوز آفتاب ، صفهای مردمانی منتظر یک اتوبوس قراضه ، انتظار برای شیخ روضه خوان در خانه ، آرزوی یک چلو کباب برای کل سال ، و خیلی چزهای دیگر مربوط به گذشته های دور دلم تنگ شده و خدا را شکر همه چیز قرار است به همان وقتها برگردد .چون خودمان خواستیم و مسئولین با رنج فراوان و تحمل رنج فراق از وطن و زندگی در بلاد غربی ، ما را به آرزویمان رساندند . خدا رحمتشان کند و دعای ما دستگیرشان در آن دنیا شود !!!!