مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
۰ نفر

۶۵ میلیارد ریال اموال تملیکی منقول استان مرکزی به صورت مزایده در سال جاری به فروش رسید.

تملیکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فروش اموال تملیکی به صورت مزایده عمومی انجام می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه مناقصات و مزایده‌های کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

تمامی کالاهای قاچاق کشف شده در استان مرکزی از سوی نهادهای مسئول قیمت‌گذاری و مزایده نیز با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار می‌شود.

امسال ۲۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از قبیل مواد غذایی با فسادپذیری بالا، دخانیات و پوشاک زیر نظر نمایندگان دادگستری کل و دانشگاه علوم پزشکی در استان مرکزی امحا شد.

مقادیری کالای قاچاق در قالب  ۳۵۴ فقره پرونده و به ارزش ۳۵ میلیارد ریال نیز از سوی دستگاه‌های نظارتی در استان مرکزی کشف و تحویل اموال تملیکی استان شد.

همچنین پرونده‌های تشکیل شده قاچاق کالا در این نهاد به دستگاه قضایی ارجاع داده شده و پس از بررسی و تشکیل دادگاه تصمیم  نهایی اتخاذ می‌شود.  

شماری از پرونده‌های موسوم به قاچاق کالا بعد از بررسی دستگاه قضایی و ارایه عدله قانع‌کننده از سوی متهمان از زمره قاچاق خارج و اموال توقیف شده به افراد بازگردانده می‌شود.

۵۶ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۶۰ میلیارد ریال که شماری از آن‌ها مربوط به سال‌های ۹۷ و ۹۸ بودند امسال رفع و اموال توقیف شده به افراد بازگردانده شد.

کد خبر 548371

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha