مجموع نظرات: ۳
جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

دادستان گیلان گفت: دو گروه از افراد سابقه‌دار و مخلین امنیت عمومی که در یک نزاع دسته‌جمعی در رشت با سلاح سرد به یکدیگر حمله‌ور شده بودند، با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان نوشت: سیدمهدی فلاح‌میری از بازداشت افراد دخیل در نزاع و درگیری دسته‌جمعی با سلاح سرد در شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: دو گروه از افراد سابقه‌دار و مخلین امنیت عمومی که در یک نزاع دسته‌جمعی در محدوده پل جانبازان رشت با سلاح سرد به یکدیگر حمله‌ور شده بودند، شناسایی و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

وی اتهام این افراد را قدرتنمایی با قمه از طریق ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی، تخریب و ضرب و جرح برشمرد و گفت: پرونده قضایی این افراد در شعبه بازپرسی ویژه رسیدگی به جرائم خشن دادسرای عمومی و انقلاب رشت در حال رسیدگی است. حفظ آسایش و آرامش و امنیت شهروندان عزیز از اولویت‌های دادستانی است و دستگاه قضایی با مخلین نظم عمومی و امنیت جامعه بدون مماشات و به سختی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 548221
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    28 3
    چه فایده میگیرین چند وقت بعد ازاد میکنین باید حبس طولانی 10 سال به بالا بدین تا دیگه از این غلطا نکنن
    • ابراهیم IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      3 0
      آی قربون کلامت جناب رئیسی فرمودندقضات محترم حکم جایگزین برای حبس انتخاب کنند پس فردااینابارافت اسلامی واردشهرمیشندهمون اش وهمون کاسه
  • مجید IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    8 0
    بابا یه جزیره تو خلیج فارس که هبچکس توش نیست در نظر بگیرید و دورشو سیم خاردار بکشید و اینارو بریزید داخلش و بزارید تا اخر عمر همونجا با هم زندگی کنند .