مشاور رئیس جمهوری در پاسخ به یک نماینده مجلس که با کنایه خطاب به زنگنه گفته بود ظاهرا تفکر قاجاری هنوز ادامه دارد نوشت: آیا مطمئن هستید مطلب را کامل و درست متوجه شده‌اید؟

حسام الدین آشنا

به گزارش همشهری آنلاین، حسام الدین آشنا در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «سلام علیکم . از کجا یا از که شنیدید؟ آیا میزان صحت شنیده خود را مورد بررسی قرار دادید؟ آیا مطمئن هستید مطلب را کامل و درست متوجه شده‌اید؟ اگر شنیده شما نادرست یا برداشت شما ناصحیح بود آمادگی دارید جبران کنید؟»

حسام آشنا این توییت را  در پاسخ به نظام الدین موسوی نماینده تهران نوشته است.

نماینده تهران در حساب کاربری‌اش در انتقاد به وزیر نفت، نوشته است: «شنیدم آقای زنگنه وزیر نفت گفته است که ساخت پالایشگاه، کشور را به کثافت می‌کشد. معروف است اوایل کشف نفت در ایران هم شاه قاجار گفته بود انگلیسها چقدر احمقند؛ ۲۰۰هزار لیره می دهند و ما این ماده سیاه بدبوی عفن (نفت) را به آنها می‌دهیم. ظاهر تفکر قاجاری هنوز ادامه دارد.»

بیژن زنگنه وزیر نفت چند روز پیش درباره ساخت پالایشگاه گفته بود: به من می‌گویند شما پالایشگاه نزدید؛ ما در پارس جنوبی تولید را ۲.۵ برابر کردیم. این یعنی ۱۰ تا پالایشگاه! اگر به‌جای این، پالایشگاه می‌زدیم تمام کشور را به کثافت و آلودگی می‌کشیدیم. جزئیات سخنان زنگنه را در اینجا ببینید.

کد خبر 548014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha