شش طرح تعاونی استان قزوین روز چهارشنبه ۱۹ شهریور همزمان با هفته تعاون از طریق ویدئوکنفرانس با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در یک واحد تولیدی شهرک صنعتی لیا افتتاح شد.

افتتاح

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، آیین بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی با حضور رضا نقی‌پور، مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین، محمد شفیعی، فرماندار قزوین و جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی استان در شرکت تعاونی ظریف پرشین لیا برگزار شد. این واحد تولیدی که امروز طرح توسعه آن به همراه پنج تعاونی دیگر به بهره‌برداری رسید در زمینه تولید شیشه و کریستال‌های رنگی، ساده و طلاکوب فعالیت دارد.

پنج تعاونی دیگر استان که امروز در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شدند، تعاونی مسکن فاتحان فجر، شرکت تعاونی ماهان دام الوند، تعاونی مسکن سه البرز، شرکت تعاونی مسکن شورای حل اختلاف و تعاونی ۱۱۰ قزوین بودند. این تعاونی‌ها که در بخش‌های مسکن، تولید، دامپروری و کشاورزی مشغول فعالیت هستند با ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای هزار و ۴۸ نفر اشتغالزایی کرده‌اند. حدود ۷۷۶ تعاونی در استان تشکیل ‌شده‌ که بیشترین آنها در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

۱۳ تا ۱۹ شهریور به نام هفته تعاون نامگذاری شده است.

کد خبر 547876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha