مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

گروهی از طلاب و شهروندان قمی روز چهارشنبه ۱۹ شهریور با تجمع ‌مقابل بیت امام راحل(ره) اقدام نشریه شارلی ابدو فرانسه را در اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) محکوم کردند.

تجمع در قم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام احمد پناهیان سخنران این تجمع بیان کرد: دشمنان از گسترش اسلام و قدرت یافتن آن در میان جوامع مختلف به هراس افتادند و با انجام این‌گونه اقدامات تلاش می‌کنند در مقابل حقیقت بیستند. مردم مسلمان ایران و سایر مسلمانان جهان در مقابل این توطئه ایستادگی می‌کنند و اجازه نخواهند داد به ساحت دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) توهین شود.

حاضران در این تجمع با در دست داشتن تصاویر امام راحل(ره)، ‌ رهبر معظم انقلاب و بنرهای انقلابی، ‌شعارهایی مبنی بر محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) ‌ سردادند و در بیانیه‌ای از مقامات سیاسی و قضایی کشور خواستند این موضوع را در مجامع بین‌المللی پیگیری کنند. همچنین صبح امروز تجمع اعتراضی شماری از طلاب در محکومیت توهین به ساحت پیامبر اعظم(ص) ‌ در مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه در قم برگزار و در جریان آن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌عنوان سردمداران استکبار جهانی و حامیان جنایت علیه بشریت و اهانت‌کنندگان به ادیان به آتش کشیده شد.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریورماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد. در واکنش به این حرمت‌شکنی‌ها به مقدسات اسلام، تاکنون تنی چند از علما و مراجع تقلید با صدور پیام‌هایی این اقدام‌های موهن و حرمت‌شکن را به‌شدت محکوم کردند.

کد خبر 547847

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha