نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن انتقاد از افتتاح پروژه نیمه‌کاره باغ‌موزه دفاع مقدس گفت: در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی باغ‌موزه دفاع مقدس این مجموعه را آماده افتتاح ندیدم.

موزه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در رابطه با خبرهایی مبنی بر افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس یک بنای باشکوه و با عظمت است که تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس را با زبان هنر، نوشتار و گفتار می‌تواند بازگو کند.

وی عنوان کرد: از نظر بنده باغ موزه دفاع مقدس با وضعیت فعلی قابل افتتاح نیست. باید  برای افتتاح این پروژه بزرگ فرهنگی  دلایلی منطقی، عقلانی، قابل قبول  و متفاوت‌تر از دلایلی که تاکنون شنیده‌ایم وجود داشته باشد چراکه بر اساس بازدید روزهای اخیر از این پروژه و دلایل مطرح شده باغ موزه دفاع مقدس  لرستان آماده افتتاح نیست.

در روزهای گذشته شایعه افتتاح موزه دفاع مقدس لرستان که هنوز نیمه کاره است با انتقاد گسترده رسانه‌ها، مردم، ایثارگران، رزمندگان و خانواده‌های شهدا استان همراه شده است و معتقد هستند باید این مرکز فرهنگی تکمیل و سپس افتتاح شود.

اکنون پس از گذشت ۱۰ سال از آغاز احداث مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس لرستان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هنوز کامل تکمیل نشده و باز هم همچون سال‌های گذشته لنگ اعتبار است و  توجه و یاری مسئولان را می‌طلبد.

کد خبر 547792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha