ابرستاره فوتبال جهان خیلی زود به رکورد علی دایی بهترین گلزن ملی جهان نزدیک شد. این بازیکن بدون شک در سالجاری رکورد مهاجم اسبق تیم ملی ایران را به خود اختصاص می‌دهد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین کریستیانو رونالدو بعد از پیروزی پرتغال در لیگ ملت ها برابر سوئد  گفت: خوشحالم که تعداد گل‌های ملی من از مرز ۱۰۰ گل عبور کرد. تلاش می‌کنم تا به عدد ۱۰۹ برسم. من تلاش خودم را برای موفقیت تیم می‌کنم و به دنبال رکوردها نیستم بلکه آن‌ها هستند که به صورت طبیعی به طرف من می‌آیند.

وی افزود: از رسیدن به رکورد ۱۰۱ هم خوشحالم. از بازی در کنار این تیم بسیار لذت می‌برم. همبازی‌های من بازیکنان خوبی هستند به همین خاطر تیم قدرتمندی داریم.

گلزنی رونالدو شب گذشته بازتاب گسترده ای را در شبکه های مجازی داشت .خواهر کریستیانو با انتشار پستی در حساب کاربری اینستاگرامش او را ستایش کرد همچنین صفحه رسمی رونالدو در اینستاگرام مجموعه ای از گل های ملی او را در باکاربران میلیونی این بازیکن به اشتراک گذاشت. جورجیانا گومز شریک زندگی رونالدوبه این اتفاق مهم هیچ واکنشی نشان نداده و در حساب کاربری اینساگرامش بیشتر کار های تجاری انجام می دهد.آخرین پست او هم مربوط به تبلیغ یک انگشتر گران‌قیمت است.

کد خبر 547722

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha