مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و بازداشت هزار و ۵۳۱ قاچاقچی کالا و کشف ۱۱۷ میلیارد تومان کالای قاچاق از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال در این استان خبر داد.

قاچاق کالا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح چهارشنبه ۱۹ شهریور اظهار کرد: ۹۰ درصد متهمان دستگیرشده در پنج ماه سال جاری غیربومی و درصدی از آن‌ها سابقه‌دار هستند. در مدت یادشده ۱۱۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف‌شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: میزان پرونده‌های قاچاق تشکیل‌شده در این مدت با ۱۰۹ درصد افزایش به هزار و ۴۳۰ فقره رسیده است. از این تعداد ۱۸۸ پرونده مهم ارزیابی می‌شوند چرا که ارزش آن‌ها بالای ۱۰۰ میلیون تومان است. مهم‌ترین کالاهای قاچاق کشف‌شده در پنج ماه ابتدایی سال شامل تجهیزات پزشکی، ماسک، دارو، مواد خوراکی، پارچه، سیگار، تنباکو، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و سوخت بود. همچنین ۶۴ پرونده مهم مربوط به جرایم اقتصادی شامل فرار مالیاتی، زمین‌خواری، احتکار در این مدت‌زمان تشکیل شده است.

حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان نیز گفت: استان همدان از نظر تشکیل پرونده قاچاق برای متخلفان در پنج ماه امسال رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 547683

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha