چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

تمام مجوزهای ساخت پیست اسکی اوجور در سبلان قانونی است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پیست اسکی توچال 

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس دادگستری سرعین با بیان این مطلب در جلسه بررسی طرح‌های گردشگری این شهرستان استان اردبیل، اظهار کرد: ما برای دغدغه فعالان محیط زیست احترام قایلیم و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم زیبایی سبلان با جاده‌کشی و برخی ساخت و سازهای غیرقانونی مخدوش شود.

علی رحیمی‌نسب به ساخت پیست اسکی در دامنه‌های سبلان با صدور مجوزهای قانونی اشاره و اضافه کرد: سرمایه‌گذار پروژه برای ایاب و ذهاب روزانه خود اقدام به دایر کردن راه دسترسی در این محدوده کرده و به هیچ وجه اقدام او خلاف مقررات و قوانین نبوده است.

وی به توسعه اقتصادی منطقه با ساخت مجموعه‌های گردشگری به ویژه پیست دوم آلوارس اشاره کرد و گفت: در کنار حفاظت و حراست از حریم اراضی ملی و منابع طبیعی به ویژه حمایت از طبیعت سبلان باید برای سرمایه‌گذاران فرصتی را فراهم کنیم تا بتوانند طرح‌های گردشگری خود را به سرعت اجرایی و عملیاتی کنند.

رحیمی‌نسب با اشاره به مسایل مطرح شده در مورد نجات سبلان و جلوگیری از جاده‌کشی‌ در این کوه، افزود: ما نیز با هرگونه جاده‌کشی در این مسیر و کوه سبلان مخالفیم و اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو یا فرصت‌طلب بخواهند در این محدوده ساخت و ساز غیرقانونی انجام دهند.

وی بیان کرد: مجموعه قضایی استان و شهرستان از سرمایه‌گذاران واقعی و تولیدکنندگان پرتلاش حمایت می‌کنند و در کنار این حمایت‌ها از هرگونه تخلف احتمالی نیز ممانعت به عمل می‌آورند.

کد خبر 547672

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha