چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

رئیس حوزه هنری آذربایجان ‌شرقی گفت: ۱۱۴ اثر برگزیده به مرحله نهایی داوری سیزدهمین سوگواره مجازی هنرهای تجسمی «۷۲ بغض‌ بوم» راه یافتند.

سوگواره ۷۲ بغض‌ بوم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمدحسین بلاغی افزود: آثار زیادی توسط مخاطبان و هنرمندان آذربایجان شرقی به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده که پس از داوری دوره مقدماتی، آثار برگزیده برای داوری در مرحله نهایی انتخاب شدند. سیزدهمین سوگواره هنرهای تجسمی ۷۲ بغض‌ بوم حوزه هنری آذربایجان شرقی امسال با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان ‌شرقی گفت: این آثار با موضوعات نهضت حسینی (ع) و مفاهیم عاشورایی در رثای حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، احسان و نیکوکاری، رزمایش کمک مومنانه، مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تولی و تبری در فرهنگ عاشورا و همچنین مدافعان سلامت به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده‌اند.

بلاغی ادامه داد: از میان آثار برگزیده در مرحله نهایی، در بخش‌های پوستر، نقاشی و خوشنویسی ۳ اثر اول تا سوم به عنوان آثار منتخب و ۳ اثر نیز به عنوان آثار برگزیده توسط هیات داوران انتخاب می‌شود. آثار منتخب و برگزیده به صورت نمایشگاه حضوری و مجازی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 547651

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha