چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس برای کمک به توانمندسازی دستفروشان دستور داد این افراد از ۱۸ شهریور به مدت ۲ ماه به صورت رایگان در غرفه‌های بازار ماهی‌فروشان بندرعباس مستقر شوند.

بازار ماهی فروشان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، ارائه غرفه رایگان دوماهه به دست‌فروشان ماهی بندرعباسبه‌منظور اجرای مصوبات جلسه شورای تأمین شهرستان بندرعباس و باهدف حفاظت از سلامت غذایی مردم و حذف یکی از تهدیدات بهداشتی در این رابطه، فرآیند ساماندهی دست‌فروشان مقابل بازار ماهی‌فروشان بندرعباس با حضور مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان آغاز شد. در جریان اجرای این طرح، دادستان بندرعباس ضمن برگزاری نشست توجیهی با جمعی از دست‌فروشان در خصوص فراهم بودن زمینه فعالیت رسمی، قانونی و بهداشتی آن‌ها در محل بازار بزرگ ماهی‌فروشان این شهرستان، مطالبی را بیان کرد.

وی هدف از ساماندهی دست‌فروشان ماهی در بندرعباس را حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از عرضه غیربهداشتی آبزیان برشمرد و بر ضرورت رفع عوامل تهدیدکننده بهداشت عمومی در این خصوص تأکید کرد. همچنین در جریان این نشست، با دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مقرر شد به‌منظور کمک به توانمندسازی دست‌فروشان، این افراد از ۱۸ شهریورماه به مدت ۲ ماه به‌صورت رایگان توسط عوامل شهرداری و بازار ماهی‌فروشان در غرفه‌های این بازار مستقر شوند ‌و همچنین پس از انعقاد قرارداد، اتحادیه مربوطه نیز نسبت به تشکیل پرونده و صدور پروانه کسب برای آن‌ها اقدام کند.

کد خبر 547636

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha