چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

رقابت های لیگ ملت های اروپا در گروه های دوم و سوم سطح A ادامه یافت.

رونالدو

 به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرتغال موفق شد با دو گل ابرستاره خود کریستیانو رونالدو از سد سوئد عبور کند. این بازیکن دردقایق ۴۶ و۷۲  دروازه حریف را گشود تا تعداد گل های ملی خود را به ۱۰۱ گل برساند. در این بازی سوئد با اخراج اسونسون در دقیقه ۴۴ با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد. رونالدو برای رسیدن به علی دایی بهترین گلزن جهان حالا نیاز به زدن ۸گل دیگر دارد تا با رکورد او مساوی کند.

در بازی دیگر این گروه فینال جام جهانی روسیه تکرار شد و فرانسه موفق شد در یک بازی درخشان با نتیجه چهار برد و کرواسی را شکست دهد. آنتوان گریزمان در دقیقه ۴۲   لیواکوویچ مدافع کرواسی(گل به خودی) در دقیقه ۴۲ آپامکانو در دقیقه۶۵ و اولیویه ژیرو در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی برای یاران دشان گلزنی کردند.

دژان لوورندر دقیقه ۱۶ و جوزیپ برکالو در دقیقه ۵۵ دوگل تیم میهمان را درون دروازه هوگو لوریس جای دادند. در این گروه فرانسه و پرتغال با ۶ امتیاز در صدر جدول قراردارند.

در گروه دو سطح A تیم دانمارک در خانه مقابل انگلیس به تساوی بدون گل دست یافت و بلژیک در مصاف با ایسلند به برتری پنج بریک رسید. در این گروه بلژیک با ۶ و انگلیس با ۴ امتیاز در مکان های اول و دوم قراردارند.

کد خبر 547581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha