پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: بانک ملی از مشتریان خود در تهران خواست، قبوض عوارض شهرداری و دیگر قبوض مانند آب و برق را با سامانه تلفنبانک متمرکز به تلفن‌های 2784 و 22266900-021و دستگاه‌های خودپرداز این بانک پرداخت کنند.

به گزارش  واحد مرکزی خبر از تهران، روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان این بانک در سایر استان ها نیز می توانند برای پرداخت سایر قبوض خدماتی به جز قبوض عوارض شهرداری با دستگاه های خودپرداز و سامانه تلفنبانک متمرکز به شماره تلفن های 2784و 22266900-021 اقدام کنند.

با این کار، مشتریان مجبور به صرف وقت و هزینه برای مراجعه حضوری به شعبه ها برای پرداخت قبوض مختلف نخواهند بود.

داشتن ملی کارت و کارت پول بانک های عضو شبکه شتاب و رمز دوم ملی کارت برای پرداخت قبوض خدماتی ضروری است که این رمز را می توان از طریق دستگاه های خودپرداز دریافت کرد.

مشتریان بانک ملی پس از اجرای مراحل پرداخت قبوض خدماتی با دستگاه های خودپرداز و یا سامانه تلفنبانک متمرکز – که خود سامانه راهنمایی های لازم را به آنها ارائه می کند- شماره پیگیری دریافت می کنند؛ در عین حال که رسیدی نیز از طریق دستگاه های خودپرداز به آنها ارائه می شود.

با توجه به پرداخت بالغ بر 50 درصد قبوض خدماتی در شعبه های بانک ملی، پرداخت این قبوض به شیوه غیرحضوری، زمینه تسهیل امور مشتریان، کاهش شلوغی شعبه ها به علت پرداخت های خرد نظیر پرداخت انواع قبوض و افزایش بهره وری شعبه ها را فراهم می کند.

گفتنی است با توجه به استقبال مشتریان از سامانه تلفنبانک سیبای بانک ملی، این بانک شماره تماس جدید این سامانه را 2784-021 اعلام کرد که در کنار دو شماره تلفن 900 و 22266800-021 خدمات مختلف بانکی را با تلفن به مردم عرضه می کند

کد خبر 54748

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز