مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
۰ نفر

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: در ۵ ماه نخست امسال تعداد فوتی‌های تصادف‌های درون‌شهری استان ۴۳ درصد کاهش یافته است.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید موسی موسوی سه‌شنبه ۱۸ شهریور در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان بوشهر بیان کرد: بدون تردید مدیریت و برنامه‌ریزی برای حمل‌ونقل شهرها امری مهم است و دبیرخانه شورای ترافیک استان بوشهر، اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام داده و برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است. انجام اصلاح طرح هندسی در تقاطع‌ها در راستای کاهش تصادفات ازجمله برنامه‌هایی است که در سطح استان محقق شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر خواستار تکمیل مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر بوشهر شد و عنوان کرد: تکمیل مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر بوشهر امری مهم است و از شهرداری بوشهر می‌خواهیم در اقدامات ترافیکی تسریع کنند.

موسوی به اقدامات استان در ۵ ماهه اول سال اشاره کرد و از کاهش ۴۳ درصدی فوتی‌های تصادفات درون‌شهری در استان بوشهر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. هماهنگی همه دستگاه‌های عضو برای انجام اقدامات لازم در راستای کاهش تصادفات استان در شش‌ماهه دوم سال ۹۹ الزامی است. از همه ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت ترافیکی در شهرهای استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر 547464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha