اتفاق غیرمنتظره‌ای باعث شد تا ستاره پرتغالی دیدار برابر کرواسی را از دست بدهد. اما حالا این ستاره پرتغالی دوباره آماده حمله به رکورد علی دایی است.

علی دایی

به گزارش همشهری آنلاین با شروع دوباره مسابقات ملی در فوتبال دنیا کریستیانو رونالدو امیدوار بود تا در دیدار برابر کرواسی یک گام دیگر به شکستن رکورد علی دایی به عنوان گلزن‌ترین بازیکن ملی تاریخ نزدیک شود اما یک اتفاق غیرمنتظره باعث شد تا ستاره پرتغالی این دیدار را از دست بدهد.

بعد از ویروس کرونا که مسابقات ملی را با تاخیر ۱۰ ماهه روبه رو کرده بود مصدومیت رونالدو توسط نیش یک زنبور باعث شد تا ستاره و کاپیتان تیم ملی پرتغال در دیدار برابر کرواسی در ترکیب تیم ملی کشورش غایب باشد.

اما از اردوی پرتغالی‌ها خبر می‌رسد که مصدومیت عجیب رونالدو بهبود پیدا کرده و فرناندو سانتوش سرمربی پرتغال می‌تواند از فوق‌ستاره خود در ترکیب تیمش در دیدار سه‌شنبه (امشب) مقابل سوئد بهره ببرد تا رونالدو پس از ۲۹۶ روز بار دیگر در پیراهن تیم ملی در میادین حاضر شود.

رونالدو با۹۹ گل زده تنها ۱۰ گل ملی با علی دایی فاصله دارد. اگر چه کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان پیش از این  از شکسته شدن رکوردش توسط کریستین رونالدو استقبال کرده بود.

کد خبر 547430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha