دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: این شهرستان از نظر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا با توجه به افزایش شمار مبتلایان در وضعیت قرمز قرار گرفت.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاپور جهانی افزود: در چند روز گذشته با افزایش تعداد افراد مثبت، مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان از ابتدای شیوع این بیماری ویروسی به ۲۳۹ نفر و شمار فوتی ها نیز به ۱۷ مورد رسیده است.

وی راه قطع زنجیره ابتلا به بیماری کرونا را استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی عنوان کرد و از عموم مردم خواست تا توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به کاهش بیماری کرونا کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گیلانغرب در کرمانشاه هم از الزام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و اماکن عمومی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای برخی محدودیت‌ها خبرداد.

حمیدرضا بابایی، فراخوان عمومی در سطح شهر و روستا، گندزدایی  نقاط آسیب‌پذیر، ناوگان حمل و نقل عمومی، تشدید کنترل موارد بهداشتی در مدارس  را از جمله اقدام‌های مهم و اضطراری برای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان عنوان کرد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

کد خبر 547105

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha