دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

علاوه بر کمبود سیلندر گاز مایع در خراسان جنوبی نبود نظارت دقیق بر توزیع، باعث نارضایتی مردم شده است.

صف گاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی  گفت: وظیفه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تامین فرآورده است و ما در مورد تامین هیچ مشکلی نداریم.

قربانعلی مردانی افزود: در مردادماه امسال و با آغاز توزیع الکترونیکی گاز مایع نسبت به سال قبل ۲۹.۶ درصد افزایش توزیع داشتیم. با وجود افزایش توزیع، کمبود گاز مایع در استان حرف منطقی نیست بلکه نحوه توزیع مشکل دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی افزود: وظیفه نظارت بر توزیع مناسب سهمیه‌های گاز مایع به عهده ادارات متولی از جمله اداره صمت است و اگر هر اداره طبق وظایف قانونی پای کار بیاید میتوان این مشکل را حل کرد.

اما و اگرهای ماجرای کمبود گاز

یک شهروند از روستای زینی بیرجند می‌گوید: از ساعت ۷ صبح برای دریافت یک کپسول گاز آمده‌ام، ولی نوبتم نشد و باید برگردم، هرچند دیروز هم آمدم ولی متاسفانه دست خالی برگشتم.

صف‌های طولانی و دست خالی برگشتن داستان یکی دو روز اخیر نیست بلکه این مشکل یک ماهی‌ست که پا برجاست، اکثر مردم ۲ یا ۳ کپسول از روستا آوردند.

شخص دیگری گفت: برای سه خانوار سه کپسول گاز آوردم، ولی می‌گویند باید برای دریافت هر کپسول یک شخص با کارت ملی، حضور داشته باشد و گرنه سیلندر تحویل داده نمی‌شود.

مسئول توزیع سیلندرها گفت: بنابر اعلام شرکت پخش فرآورده‌ای نفتی استان، با هر کارت ملی مجاز به دادن یک سیلندر هستیم.

بنا به گفته مدیر شرکت پخش فرآوده‌ای نفتی استان ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان می‌تواند موضوع را تسهیل کند، اما نیمی از افراد با وجود ثبت‌نام در سامانه این مشکل را داشتند.

کد خبر 547087

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha