مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: ۲ تن از عاملان درگیری فیزیکی در یکی از جایگاه‌های سوخت این شهر دستگیر شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن خانجانی،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان دوشنبه ۱۷ شهریور بیان کرد: پنج‌تن از مسببان اصلی این درگیری شناسایی شدند که تاکنون ۲ تن از آن‌ها دستگیر و سه تن دیگر تحت تعقیب هستند. درباره طرح موضوع استفاده از سلاح سرد و واردکردن ضربه چاقو به متصدی جایگاه منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم و تاکنون گزارشی در این زمینه به دادستانی ارائه نشده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان نیز دراین‌باره گفت: جمعه‌شب راکب یک دستگاه موتورسیکلت برای سوخت‌گیری به جایگاه «یا مهدی» واقع در بلوار امام خمینی (ره) شهر همدان مراجعه و در حین ورود به سکوی سوخت‌گیری لاستیک موتورسیکلت به‌پای اُپراتور جایگاه برخورد می‌کند که موجب مشاجره و درگیری لفظی بین آن‌ها می‌شود.

حسین بشری افزود: پس از بررسی دوربین‌های جایگاه سوخت مشخص شد که راکب موتورسیکلت سپس از جایگاه خارج و پس از گذشت مدتی به همراه تعدادی از دوستان خود به این محل مراجعه و با اُپراتور درگیر می‌شوند. تصاویر این درگیری با عنوان حمله اراذل‌واوباش با قمه و قداره به متصدی جایگاه سوخت در همدان انتشار یافت، با بررسی مستندات موجود مشخص شد که این موضوع صحت ندارد و فقط یک درگیری بوده که دراین‌بین اپراتور جایگاه به‌صورت سطحی مجروح و پس از خاتمه درگیری به محل کار خود مراجعه و مشغول به کار می‌شود.

طبق آخرین گزارش ارائه‌شده توسط مدیرکل پزشکی قانونی همدان، ۱۴ هزار و ۵۰۹ نفر شامل ۱۰ هزار و ۳۰۵ مرد و چهار هزار و ۲۰۴ زن سال ۹۸ به خاطر نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این آمار نسبت به سال ۹۷ حدود ۲. ۹ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 547055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha