دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
۰ نفر

هافبک شوت‌زن و خوش تکنیک نساجی مازندران پس از خداحافظی با این تیم، با مسئولان گل گهر سیرجان به توافق رسید تا در لیگ بیستم در این تیم حضور یابد.

سید محمد میری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه بدون تردید یکی از بهترین گل‌های لیگ نوزدهم به نام سید محمد میری به یادگار مانده است؛ او با دو سوپر گل به استقلال و سپاهان نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و حتی عده‌ای متصور بودند که وی قرار است در بازار نقل و انتقالات تابستانه به یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت برود اما در نهایت این‌چنین نشد. میری که ساعاتی قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش با هواداران نساجی این تیم خداحافظی کرده بود و خبر جدایی‌اش از جمع شاگردان محمود فکری را رسمی اعلام کرده بود، از شمال فوتبال ایران به خطه کویر رفت و با سیرجانی‌ها به توافق رسید.

گل گهر سیرجان که برای لیگ بیستم با امیر قلعه نویی توافق کرده است و ژنرال سکان هدایت گل گهری‌ها را برعهده گرفته، یکی از نفرات لیست مدنظر نقل و انتقالات خود را سید محمد میری قرار داده بود که سرانجام مدیران سیرجانی موفق شدند میری را برای حضور در گل گهر مجاب کنند تا حضور این ستاره شوت‌زن در جمع شاگردان قلعه نویی نهایی شود.

این ستاره خطه گیلان در کارنامه فوتبالی خود سابقه حضور در تیم‌های پارسه تهران، سپیدرود رشت و نساجی مازندران را دارد و حال با توافق انجام شده، تجربه بازی در گل گهر سیرجان را هم در لیگ بیستم زیرنظر امیر قلعه نویی به دست خواهد آورد.

کد خبر 546936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha