یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

استاندار کرمانشاه گفت: پادگان شهید سروران ارتش در محدوده میدان لشکر شهر کرمانشاه تا ۳ ماه آینده جابه‌جا و طرح آماده‌سازی و تغییر کاربری آن اجرا می‌شود.

هوشنگ بازوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند در جلسه جابه‌جایی پادگان سروران اظهار کرد: خوشبختانه پس از چندین جلسات مستمر و پیگیری‌های ویژه، موضوع جابه‌جایی این پادگان به نتیجه مشخصی رسیده است و پس از ۵۰ سال اجرا و قطعی می‌شود. مقرر شده که تا یک ماه آینده طرح پادگان سروران تکمیل و انجام شود که این طرح بلافاصله در کمیسیون ماده ۵ استان بررسی و تصویب و سپس برای تایید نهایی به شورای عالی شهرسازی کشور ارسال خواهد شد.

مقام عالی استان کرمانشاه تصریح کرد: تا ۳ ماه آینده بازگشایی معبرهای اصلی پادگان سروران انجام خواهد شد و موافقت های کلی از فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز برای این منظور اخذ شده است. با اجرای این طرح ۲۴۱ هکتار از پادگان سروران به اماکن تجاری و مسکونی تبدیل می‌شود که می‌تواند یک ثروت بزرگ و عظیم برای کرمانشاه خلق کند.

بازوند اجرای این طرح را علاوه بر رونق و توسعه شهری، در حل مشکل ترافیکی شهر کرمانشاه بسیار مهم و اساسی عنوان و اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه بین ارتش و شهرداری کرمانشاه، مقرر شده به ازای یک متر عقب نشینی امتیاز ۳ متر تجاری به ارتش اختصاص یابد. همچنین بخش‌هایی از زمین‌های پادگان به اراضی مسکونی تبدیل می‌شود و در اختیار ارتش قرار می‌گیرد.

کد خبر 546698

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha