خواهرزاده اسامه بن لادن هشدار داد که در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا وقوع یک حمله هم سبک یازده سپتامبر ممکن است.

بن لادن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نور بن لادن ۳۳ ساله در مصاحبه با نیویورک پست گفت: فعالیت داعش در زمان دولت اوباما / بایدن گسترش یافت و منجر به حضور آن‌ها در اروپا شد. ترامپ نشان داد که با نابودی ریشه تروریست‌ها و قبل از اینکه فرصت حمله را پیدا کنند، آمریکا و ما را در برابر تهدیدات خارجی محافظت می‌کند. 

نور بن لادن متولد سوئیس افزود که حامی ترامپ در سال ۲۰۲۰ است و انتخابات مهمترین تحول در نسل کنونی به حساب می‌آید. 

خواهرزاده بن لادن تاکید کرد: حملات تروریستی که طی ۱۹ سال گذشته در اروپا اتفاق افتاده ما را به لرزه انداخته و (اسلام رادیکال) کاملاً در جامعه ما نفوذ کرده است. 

نور بن لادن ادامه داد، در آمریکا بسیار نگران کننده است که حزب چپ کاملاً با افرادی که از این ایدئولوژی حمایت می‌کنند، همسو شود.     

در حادثه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ افرادی که گفته می‌شود از اعضای گروه تروریستی القاعده بودند چهار هواپیمای مسافربری را ربوده و به اهدافی در داخل آمریکا حمله کردند. از میان ۱۹ فرد دخیل در این هواپیماربایی ۱۵ نفر تبعه عربستان سعودی بودند. 

۲ فروند از هواپیماهای مسافربری به ساختمان برج‌های دو قلوی تجارت جهانی برخورد کردند، یکی از آن‌ها به ساختمان پنتاگون در ایالت ویرجینیا برخورد کرد و هواپیمای چهارم بعد از تلاش مسافرها برای مقابله با افراد هواپیماربا در پنسیلوانیا سقوط کرد. نزدیک به ۳۰۰۰ نفر در این حادثه جان باختند. القاعده مسئولیت این حمله را به عهده گرفت. 

دولت آمریکا پس از این حادثه ابتدا به افغانستان و بعد از آن به عراق حمله کرد. 

کد خبر 546538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 5
    همشهری جان٬ خبر کم آوردی؟
  • فریدون IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    8 1
    حالا بدش دست خاله عروس
  • فرشته IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 2
    چه جالب. گفته 33 سال.
    • فرامرز DE ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      دقیقا
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    نوربن لادن سرباز صهیونیستی آمریکا است. وبرای رای آوردن ترامپ از ابزارتهدید استفاده می کند. اگر شخص دیگری درخاورمیانه این جمله را میگفت او را ترورمی کردند. نابود باد صهیونیسم.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    یکی نیست به این آمریکایی ها بگه اگه شما از بن لادن بدتون میاد و کار خودتون نبود اونوقت چرا با خانوادش کاری ندارید؟ چرا با عربستان سعودی که پشت همه حملات تروریستی هست کاری ندارید؟ بچه های بن لادن بیشترشون سرمایه گذار شرکت های خارجی هستن.
  • Javid IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام تبلیغ بیخود از ترامپت نکن اثلا اینا چکارن برا حملات تروررستی و ترامپ هواسش به قمار است با وزیر خارجه است هفته ای یک بار قمار نزند خوابش نمیبرد شما یک سیاستمدار باسدن را با ترامپ مقایسه میکنی که نوشته هتل ترامپ واقعا جای تاسف داره حتی نمدونه ویروس چیست میگه مواد ضد عفونی تزریق کنین به مردم ،امریکاب ا ترامپت بدبخت خواهد شد دیگر این باز پا بر گردن سیاه پوست هت نمیطارن مثل امپول سیانور به انها شلیک میکنن ببین ای خانم که ..............نظر دادی ولی اثلا نمیدانی در کجا زندگی میکنی
  • حسین IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    خدا حفظش کنه، چقدر نگران اسلامه. ماشالله چه حجاب کاملیم داره!!!
  • برادر شهید IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    سلام شما رو بخدا دیگر اینجور خبر ها را منتشر نکنید چرا جهان داره به سمت انسان وانسانکشی پیش میره-مگر خداوند سبحان انسان به خاطر این افریده که شخصی مثل بن لادن ویا صدام وادن های دیگر نسل بشر را از روی کره زمین جمع کنند
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    شما بفرمایید که ما مردم ایران چه نسبتی با بن لادن داریم