ده‌نمکی در تازه‌ترین سکانس‌های تصویربرداری شده در «دادستان» حمله گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی را بازسازی کرده است.

ده نمكي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «مسعود ده‌نمکی» در جدیدترین سریال خود به سراغ یک سوژه پلیسی معمایی متفاوت رفته است. ده‌نمکی که سریال «دادستان» را از اول مردادماه با حضور بازیگران شناخته شده کلید زده، در تازه‌ترین سکانس‌های تصویربرداری شده، حمله گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی را بازسازی کرده است.

موضوع حمله داعش به مجلس یکی از داستان‌های فرعی این سریال است که به صورت غیرمستقیم به آن پرداخته می‌شود.

در این سکانس‌ها بازیگرانی چون محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی و علی سلیمانی جلوی دوربین رفته‌اند.

کارگردان سه‌گانه پرمخاطب اخراجی‌ها تاکنون بیش از ۷۵ درصد تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دادستان» را به سرانجام رسانده و بسیاری از صحنه‌های حساس اکشن، تصادف و زد خورد را ضبط کرده است.

در توضیح موضوع این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، محمد کاسبی، هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی، سیدجواد هاشمی، رضا توکلی، برزو ارجمند، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی و مجید قادری بازیگران سریال دادستان هستند.

کد خبر 546523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha