استقلال که پیش از فینال جام حذفی به دنبال یک دروازه بان دوم برای رقابت با حسین حسینی بود و با فرعباسی گلر نفت هم توافق کرده بود حالا روی دو گزینه دیگر نظر مثبت دارد. 

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که در روزهای اخیر و بعد از اشتباهات حسین حسینی درفینال جام حذفی گفته می شد رشید مظاهری به گزینه اول استقلال تبدیل شده است اما امروز از باشگاه استقلال خبر رسیده که این تیم از جذب این گلر منصرف شده و با دنبا لمذاکره با سه دروازه بان لیگ برتری دیگر است.

استقلال که پیش از فینال جام حذفی به دنبال یک دروازه بان دوم برای رقابت با حسین حسینی بود و با فرعباسی گلر نفت هم توافق کرده بود حالا روی دو گزینه دیگر مانند محسن فروزان و علیرضا حقیقی هم نظر مثبت دارد. 

در مورد فروزان که تنها کافی است این پیشنهاد از سوی مدیران استقلال ارائه شود تا گلر سابق این تیم دوباره آبی پوش شود اما ماجرای علیرضا حقیقی متفاوت است.گلری که گفته می شود حتی استقلالی ها با او مذاکرات ابتدایی را هم انجام داده اند اما مانع اصلی سابقه حضور او در تیم رقیب است که ممکن است این انتقال را به سرانجام نرساند.

حقیقی در پایان فصل علاقه زیادی برای بازگشت به پرسپولیس داشت اما یحیی گل محمدی در نهایت حامد لک را به او ترجیح داد. باید دید حقیقی که خود را پسر پرسپولیس می داند چه تصمیمی در خصوص پیشنهاد استقلال خواهد گرفت. آیا او با انتقالی جنجالی در سال های پایانی فوتبالش راهی تیم رقیب خواهد شد؟

کد خبر 546508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha