شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

استاندار کرمانشاه گفت: اجباری به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست و خانواده‌ها هر زمان که فکر کنند حضور فرزندشان در مدرسه می‌تواند تهدیدی برای سلامت او باشد، می‌توانند آموزش را در خانه با استفاده از روش‌های غیرحضوری پیگیری کنند.

آیین بازگشایی مدارس کرمانشاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  هوشنگ بازوند امروز ۱۵ شهریور در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان فرزانگان شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید نظام آموزشی را با کرونا ادامه دهیم، گفت: باید به دانش‌آموزان زندگی کردن با کرونا را یاد بدهیم، چون معلوم نیست این بیماری تا کی با ما خواهد ماند.

 استاندار کرمانشاه اضافه کرد: اجباری به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست و اگر خانواده‌ای فکر می کند حضور فرزندش در مدرسه ممکن است سلامت او را با مشکل مواجه کند، دستش برای انتخاب روش‌های دیگر آموزش باز است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در مدارس انجام شده به خانواده‌ها اطمینان خاطر می‌دهیم نگران سلامت فرزندان خود در مدارس نباشند، اما هر موقع احساس کردند حضور فرزندشان در مدارس می‌تواند برای او خطرناک باشد، می‌توانند روند تحصیل فرزندشان را به صورت آموزش غیرحضوری ادامه دهند، هرچند هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد.

بازوند از معلمین مدارس هم خواست حتما ۵ دقیقه اول هر کلاس را صرف آموزش نحوه رعایت دستورهای بهداشتی برای مقابله با کرونا کنند، چون سلامتی دانش آموزان اولویت اول است. وی با یادآوری اینکه راه مبارزه با کرونا در رفتار ماست، گفت: باید بگونه ای رفتار کنیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خود در برابر این ویروس ناشناخته محافظت کنیم.

بازوند اضافه کرد: بیش از ۷ ماه است دنیا درگیر بیماری کروناست و این بیماری خسارت‌های سنگینی را به حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ، اقتصاد و... وارد کرده، اما امروز دنیا به این نتیجه رسیده که با وجود محدودیت های کرونا باید با کرونا زندگی کرد.

کد خبر 546317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 1
    یعنی این حجم هماهنگی مسئولین که یکی میگه اجباریه یکی میگه نیست یکی میگه مادرا زنگ بزنن تو حلقم