رئیس جمهور گفت: هر کسی معتقد است آموزش باید تعطیل شوند معنایش این است که معتقد است پیشرفت کشور و رشد و تعالی نوجوانان و جوانان باید متوقف شود در حالی‌که آموزش توقف ناپذیر است.

روحانی اول مهر 99

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح شنبه ۱۵ شهریور ۹۹ در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: بعد از هفت ماه تعطیلی مدارس سراسر کشور آغاز سال تحصیلی جدید رنگ و بوی دیگری خواهد داشت. ما امسال با مسئولیت سخت‌تر و سنگین تر بار آموزش دانش آموزان سراسر کشور را بر دوش می‌گیریم.

وی اضافه کرد: هر کس معتقد است آموزش باید تعطیل شوند معنایش این است که معتقد است پیشرفت کشور و رشد و تعالی نوجوانان و جوانان باید متوقف شود در حالی‌که آموزش توقف ناپذیر است.

رییس دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه فراگیری در شرایط مختلف توقف ناپذیر است، افزود:  در سال جدید معلمان عزیز ما علاوه بر رسالت و وظیفه همه ساله خود، وظایف جدیدی را نیز بر دوش دارند اولین وظیفه معلمان عزیز  مسئله مقابله با ویروس کرونا است؛ مدیر و معلم در مدرسه سنگین‌ترین بار را بر دوش دارند البته همه دانش آموزان عزیز ما و خانواده‌های آنان نیز کمک خواهند کرد.

وی افزود: امروز علم و دانش آغاز می‌شود تا بگوییم که آموزش در کشور ما در سخت‌ترین شرایط تعطیل نخواهد شد. ما در هشت سال جنگ تحمیلی آموزش را تعطیل نکردیم. روزهای سخت بمباران در شهرها آموزش را تعطیل نکردیم و دانش‌آموزان ما علیرغم سختی‌ها آموزش خود را در مدارس آموختند و یاد گرفتند.

رییس جمهوری گفت: مهارت آموزی دانش آموزان برای سلامت خود در شرایط کرونا یکی از وظایف مهم معلمان عزیز ما است یعنی قبل از آنکه هر درسی در کلاس آغاز شود، ستاد ملی کرونا و همه ما از معلمان عزیز می‌خواهیم که هر کلاس با توصیه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شود و در هر کلاسی سوالات دانش آموزان در زمینه سلامت آنها و مقابله با کرونا محل بحث قرار گیرد؛  از این ۳۵ دقیقه قبل از آغاز هر کلاس ۵ دقیقه آن به سلامت و اولویت سلامت اختصاص یابد.

روحانی با تاکید بر اینکه «معلمان باید ضمن مهارت آموزی، آرامش را د ر دل دانش‌آموزان بوجود بیاورند»، افزود: «رفع اضطراب» دومین مساله ای است که بار آن بر دوش معلمان است، ایجاد اضطراب در جامه و نگرانی در خانواده‌ها و ایجاد نگرانی در ذهن دانش آموز مانع می‌شود تا بتواند با قدرت و آرامش و دقت کلاس‌های درس را پیگیری کند.

رییس جمهوری از معلمان خواست که به دانش‌آموزان سکونت و آرامش بدهند تا اضطراب در دل نداشته باشند و افزود: اگر ما بهداشت را رعایت کنیم و نظافت مدنظر باشد؛ ضد عفونی کلاس و ضدعفونی کردن و شست‌وشوی دست‌ها و استفاده‌ مداوم از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند ما را از این بیماری مصون بدارد. 

جزئیات سخنان روحانی را در لینک زیر بخوانید:

روحانی: تغییر مهم شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید | آموزش در سخت‌ترین شرایط تعطیل نخواهد شد | دوگانگی سلامت و آموزش نادرست است

کد خبر 546269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 192
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    150 4
    بله درسته شما که حضور ندارید
    • ویروس ویروس قابل IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      37 3
      درست میگه ولی زمان بمباران آژیر قرمز میزدن و جنگ در یک منطقه از کشور بود آیا ویروس کرونا از قبل خبر میدهد بمباران با ویروس قابل مقایسه است چرا مردم را احمق میدانید چرا فکر میکنید هر بگید مردم باید قبول کنند
  • فرهاد IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    131 9
    یکی نیست بع اقای روحانی بگه خودت چرا قایم شدی چرا هیچ سفری نمی ری از ترامپ بی دین یاد بگیر حداقل اینجا معلوم میشه کی راست میگه تنها کسانی کهمی بینن شما را فقط هیئت وزیران اونم با پروتکل سفت و سخت اونوقت 30 تا بچه برن تو دل هم بشنین خودشون مریض یشن بیارن توجامعه هم پخش کنن هر خونه یه کرونائی خوب لا مذهب همین طور راحت ویروس را وارد اب کن تمام
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    162 1
    ببخشد که با شعور مردم بازی میکنید کسی نگفته آموزش باید تعطیل بشود اینکه آموزش حال حاضر را با آموزش زمان جنگ مقایسه میکنید قیاس مع الفارق است چرا که اولا جنگ در مناطق خاصی بود دوما جنگ که ویروس نیست .و سوما ما در زمان جنگ میتوانستیم دانش آموزان را برای درس خواندن به جای امن ببریم.اما با وجود قدرت انتشار این ویروس تنها جائی که به نسبت امن می باشد خانه است.
    • Hoja IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      23 2
      احسنت،دمت گرم
  • رضا اراسته CA ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    177 4
    واقعا با عث تاسف است از این مقایسه.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    166 1
    بمب باران با ویروس در یک سطح است بی سواد متاسفم برای کسانی که به شما رای دادند
  • رضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    142 7
    چرا پر و پوچ میگه تو این هفت سال کی تصمیم درست گرفته که این دومیشه . خیلی راحت با جان فرزندان مردم و حتی با جان والدین دانش آموزان بازی می کنند و آب از آب تکون نمیخوره .
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      24 0
      کاملا موافقم آخه کجا درس خوانده که فرق ویروس و جنگ رو متوجه نمیشه.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    156 7
    کلا، رد داده
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      2 43
      شماوالدین حق مسلم دربرابرسلامتی فرزندانتان دارید ولی خیلی باادبیات بهتر وراه حل های مشگل گشا به خادمان ملت که دراین شرایط سخت که درتحریم هستیم بخصوص ریاست جمهوری محترم که ازنظرحقوقی دوم شخص مملکت خیلی راحت توهین می کنیم این فرزندان همه ی ملت وریاست جمهوری است ایشان هم دلسوزی می کنند
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    81 11
    درود بر شما. بهن ظر من مدیریت ریسک چنین کاری در کشور بسیار بالاست و بایستی در این خصوص بیشتر تدبیر نمود و از بهترین تجربه کشورهای منتخب بهره برد . همکنون مدیریت سیستم های حمل و نقل عمومی در تهران اسف بار است.
  • فرهنگ IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    136 1
    اقای روحانی شما اشتباه گرفتید اون بمب باران بود و این کرونا .اگر یک نفر الوده شود ۴۰۰نفر را آلوده می کند ولی بمب باران ۳ ۴ نفر را می کشد
    • US ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      99 15
      چون جون بچه مردم برات مهم نیست اکه بچه خودت بود باهزار تا محافط انجامش میدادی
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      112 3
      اگه راست میگه حصور ی بیا برای زنگ بازگشایی مدارس!! میای
  • سعید IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    97 5
    بعد میگویند چرا فحاشی میکنید خب آخه یا اون موقع شما توی لندن درس میخوندی یا اگه ایران بودی عزیز توی سوراخ جایی بودی یا توهم زدی یا که آخه چی بگه آدم ، کرونا را با بمباران و جنگ یکی میدونی شما که رئیس جمهوری هستی اینرا یکی دیگه از بقیه هیچ توقعی نداریم
  • محمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    97 1
    چون‌جناب‌روحانی‌خودش‌بچه‌مدرسه‌ای‌ندارد‌‌از‌خطر‌هم‌نمیترسد بابا‌ایول‌تو‌دل‌شیر‌داری
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    107 3
    پیشرفت هم زیادیش خوب نیست چون سرعت پیشرفتمون زیاد هست و از همه دنیا جلو زدیم الان وقتش رسیده کمی استراحت کنیم و دنیا هم بهمون حسودی نکنن خدای ناکرده چشم نخوریم الی برکت الله
    • ح,,, IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      13 0
      ایولا عالی گفتی
  • ناشناس IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    78 4
    سلام علیکم جناب آقای دکتر دانشمند و فرهیخته حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای روحانی عزیز نور چشم ملت ایران آقای دکتر ببینید آن وقت بمباران چند جا را بمباران می کرد الان میلیاردها بن �نجره و در بدون صدا وارد میشود و کائنات یک قبیله طایفه خانواده را به باد می‌دهد این مثال دوران جنگ مثال مع الفارغ می‌باشد لطفاً ظریف تر به موضوع نگاه بشود
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      6 0
      خیلی باحال گفتی
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      4 0
      ایول .
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    75 2
    اقای روحانی شما به حرفهایی که میزنی باور دارید؟ شما به پروتکلهای بهداشتی که میگویید اعتقاد دارید؟ پس چرا الان ۸ ماه است از اتاقتان تکان نخورده اید؟ چرا حاضر نیستید با رعایت همان پروتکلها برای دفاع از وزیر پیشنهادی خودتان به مجلس بروید؟
  • خـــــــودمون IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    89 0
    اکثرمدارس مناطق محروم کلاسهاشون بیشتراز سی نفر هستند ومدارسشون هیچگونه امکانات ندارن تازه پول کاغذ وماژیک و غیره از اولیاء میگیرن حالا توی اینجا حنوب که هنوز گرمه وکولرهم نمیکشه چطوری این پروتکل ها بدون هیچ امکانات انجام بشه...فاجعه درراه است؟
  • یزدانی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    91 2
    آقای رییس جمهور چرا امروز خودتون ترسیدین حضوری زنگ مدرسه را بزنید متاسفانه من امروز در مدرسه بچه ام با ۱۳۰ دانش اموز هیچ گونه رعایت پروتکل ها را ندیدم
  • امید IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    99 3
    اون بمب بود. این ویروس هست
  • شاهرخ IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    77 2
    رئیس جمهور عزیز در زمان جنگ هر دقیقه بمباران نبود و احتمال اینکه بمب به مدرسه بخوره یک در میلیون بود و در ضمن زمان موشک باران کل مدارس تعطیل شد الان تمامی مدارس در خطر هستند واقعا فرق این دو را درک نمیکنید
  • شاهرخ IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    61 4
    رئیس جمهور عزیز در زمان جنگ هر دقیقه بمباران نبود و احتمال اینکه بمب به مدرسه بخوره یک در میلیون بود و در ضمن زمان موشک باران کل مدارس تعطیل شد الان تمامی مدارس در خطر هستند واقعا فرق این دو را درک نمیکنید
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    59 0
    بله اون موقع تعطیل نشد چون مسئولین خودشون هم مثل همه پای کار بودند ، بیرون گودی حتی جرات رفتن مجلس رو نداری میگی لنگش کن؟
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    66 1
    چه غم داری.بچه ۹ساله من بره مدرسه مریض بشه بیفته رودستم.حالایک سال درس نخونه .فقط میگی منتظرن مدرک بگیره بیارن سرپست ومقام
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      5 0
      خدابهمون رحم کنه فقط.ایناکه جون ادمابراشون بی ارزشه
  • محمد IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    77 1
    شما که اعتقاد به پیشرفت داری مملکت رو که ۲۰ سال به عقب بردی
  • رضا DE ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    77 2
    احساس شرم میکنم که رئیس جمهور کشورم روحانی هستش.در زمان بمباران پدافند نبوده و فقط شهرهای مرزی درگیر بمباران بودند و حین بمباران آژیر خطر‌زده میشد و همگی پناه میگرفتند و یا زندگی یا‌مرگ. الان هم آموزش تعطیل نشده و بچه ها بصورت غیر حضوری کلاسها را دنبال میکنند. اما کرونا که روز بروز دامنهء اون داره با بی کفایتی های مدیران ارشد وسیع تر میشه رو چجوری باید جبران کرد؟ دولت بی تدبیر و نا امید
  • امیر ارسلان IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    54 4
    باسلام خدمت شما ،آقای ریئس جمهور ما مخالف آموزش نیستیم ،وقتی آقای وزیر بهداشت در شبکه خبرمیگوئد که همه مردم الان ویروس را گرفته اند اگر سردردید اگر تب دارید اگر سرفه میزند از منزل خارج نشید همه ی مردم الان ویروس را گرفته اند در شبکه 6 صحبت میکردن ،بیرون نیاید ،خوب الان ما چطور بچه هامون بفرستیم مدرسه ، به صحبتهای وزیر بهداشت گوش بدیم یهجوره به صحبت های شما گوش بدیم مانمیدونم هرکسی یه چیزی میگویید اموزش باشه ولی مجازی به روش انلاین که بچهامربی خود را ببینند ،فردا اگر بچه ها مریض شدن شما میایید بگید من مقصرم نه میرن خدا نکرده خدانکرده بهشت زهرا دفنشون میکنید درشبکه اخبار که دونفر زن وشوهر پرستار بودن کودک 8سالهی خود را دفن کردن ما چقدر غصه خوردیم واین فاجعه است.
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    68 1
    وقتی این حرفا رو میزنید ادم پی میبره به نوع نگاهتون به کشور و مردم و سطح دانائی شماها. افسوس میخوره تا الان فکر میکردم امریکا با تحریمهاش موجب خیلی از مشکلات مملکت ما شده. تازگی با شناختی که از مواجهه شما با مسائل مملکت پی بردم که امریکا هیچذغلطی نمیتواند بکند تا شماها هستین
  • حسین AR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    48 1
    آقای روحانی فکر کنم جنگ را فراموش کردنند ؟؟؟ جناب آقای روحانی مدارس در کلیه مناطقی که زیر بمب باران و موشک باران عراق دوست بود که تعطیل بود !!! جنگ فقط در تعدادی از شهرهای ایران بود ،
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    60 1
    خدایافقط به توپناه می‌بریم ازشر........
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      6 0
      سلام ، دقیقا درسته من زمان جنگ کلاس هشتم بودم ومدرسه تعطیل بود، فقط ثلث آخر رفتیم امتحان دادیم، احتمالا جناب روحانی اونموقع ایران تشریف نداشتن
    • مجید IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      6 0
      فراموش نکرده چون اونموقع انگلیس بود، فقط میومده چندتا عکس مینداخته که بعدا ازش سو استفاده کنه؛ اصلا مسئولین ناکارامد، اولیا چرا باید بزارن بچه شون بره مدرسه؟
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    56 0
    فقط می تونم بگم واقعا متاسفم.عجب استدلالی!
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    42 3
    آقای روحانی با سلام، در بمب باران مشخص بود که چه زمان بمب باران میشود و به پنا هگاه میرفتیم،ولی در حال حاضر آیا شما خودتان میدانی که آیا کدام افراد که با شما مباشرت میکنند کرونا دارند که از آنان فاصله بگیرید حال پسر بچه ودختر بچه۶و۷ ساله چگونه تشخیص بدهد ، وآیا واقعا فا صله را رعایت میکند،،، ا رعای میکند
  • مجتبی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    49 1
    باشه حق با توئه .نسل من که تو بمباران درس خوند همه افسرده عصبی پریشان .در ضمن بمباران در یک لحظه هزاران بمب نمیریختن که .ولی الان یه بیمار مثل بمب اتم کار میکنه
  • AE ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    49 2
    توبمبارانا به چیزی به اسم آژیر قرمز وجود داشت که خبراز بمباران میداد ولی الان هیچ کسی نمیدونه که این ویروس چطور .از کی .وازچه راهی میاد قابل توجه مدیران
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    46 1
    متاسفیم برای چنین مسعولانی که درکشورداریم باچنین طرزفکری.اگردانش اموزان ما برای پیشرفت کشورهم دراین شرایط خطرناک بمدرسه بروند فرقی بحال کشورنمیکند همچنان بیکاری وتورم بیدادمیکند.تازه اگر درمدرسه بااین شرایط خطرناک قربانی نشوند وجان سالم بدر ببرند.
  • مریم IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    53 1
    حالا درست بخونن بیکار باشند چه فایده
    • IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 0
      ما بچه های گلمون را از سره راه پیدا نکردیم که چی بفرستم به گفته این آقا برن مدرسه
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    42 2
    عقل نباشد جان در عذاب است
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    36 1
    بچه ها و نوه های خودتون که نیستن دل بسوزانید جنگ با کرونا قابل مقایسه نیست کرونا ویروس که یکی داشته باشه به بقیه منتقل میکنه وخیلی ها آلوده میشن یه کم مسئولیت پذیر باشید به فکر مردم باشید نظر مردم رو بپرسید بس این همه فشار همه خسته اند از فشار اقتصادی و روحی حالا استرس بازگشایی مدارس بس است
  • مهلا IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    51 1
    جمع کن جاهای دیگه مملکت را اینو بسپار به خانواده ها صلاحیتشو نداری
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    48 7
    مردم جان بچه ها شان را از سر راه پیدا کرده اند اخه شما که بچه ها تان با بهترین آموزش خصوصی دارند پیشرفت می کنند بچه مردم هر بلا یی سرشان بیاد برای شما مهم نیست
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    42 7
    ببین اونایی که میگن بسته باشه منظورشون نیست که جوانان ونوجوانان کشورمون از کار بیفته شما از تریق گوشیهم میتونی پیشرفت کنی الان اونایی که لیسانس دارن که بی کارن پس اتفاقی نمیفته یک کلام ختم کلام جنمون چغندر نیس مدرسه نمیریم
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    54 9
    چقدر هم پیشرفت برای شما مهم است؟!!!
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    48 12
    روحانی بچه های خودت و همان وزیر آموزش وپروشت را بفرست. امروز من رفتم مدرسه دیدم چه پروتکلی که همه رعایت کرده بودن از ۴۰۰ دانش آموز فقط ۵۰الی۶۰ نفر ماسک زده بودن بقیه که به علت گرما و شرجی وحشت ناک خوزستان بدون ماسک بودن .البته این مدرسه ودخترانه بوده وای بحال مدرسه پسرانه بعد امکانات کجا بود که بچه بدن خدای نکرده اگر یک بچه هم بین این همه بچه ناقل بدون علامت باشه میدونه چه فاجعه به بار میاره، بعد آقای روحانی شرایط بمباران را به رخ می کشه ما زمان بمباران خوزستان مگه نبودیم که خودش می خواهد یاد بیاورد اگه بمبارانی بشه فقط یک جا بمباران میشه وتلفات میده نه کرونا وقتی یک بچه بگیره ۴۰۰ تا را مبتلا میکنه و همین بچه ها خانواده هایشان را مبتلا می کنن .
  • یاری IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    40 3
    آموزش که تعطیل نیست بصورت مجازی است فقط میخواهید دانش آموزان را از بین ببرید کرونا رابا جنگ اشتباه گرفتی یک جو تفکر لازم داری
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    37 4
    هر وقت جلسات هفتگی دولت در اطاقهایی با متراژ کلاسهای بچه ها و با همان ساعات و با همان شرایط محافظت و بهداشت کرونایی برگزار شد اون موقع می توان درخصوص برگزاری مدارس صحبت کرد اونهم نه اینکه برای بعضی جاها که قرمز است آموزش دور و برای نارنجی و زرد بصورت حضوری و غیر حضوری و برای مناطق سفید حضوری زیرا همانطور که همه می دانیم تنها ملاک قرمز و نارنجی و زرد و سفید آزمایش pcr است که این آزمایش در شهرستانها بسیار به سختی و آزاد هم به قیمتی بیشتر از تهران انجام میشه پس شهرستانی ها عملا نمی تونن تست بدهند پس مس شوند زرد و یا سفید اونوقت بچه ها باید بروند مدرسه در شرایط کرونایی قرمز پنهان در جامعه کلاس و مدرسه یا برای همه در تمام نقاط کشور یا برای هیچکس
    • IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      5 0
      هر کسی جان فرزندش براش مهمه نباید اجازه بده فرزندش حضوری بره مدرسه
  • حمید IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    49 2
    من نمیدونم این بابا چی میزنه که رد داده
  • ناصر IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    34 7
    رنگ وبوی کرونا میگیرد وقتی همه دچار شدن دیگه علم ودانش به چه کار می آید الان ویروس کرونا هست و باید آموزش به صورت مجازی ،،شاد،، صورت بگیرد اگر به صورت حضوری باشد تمام دانش آموزان ومعلمان مبتلا میشوند و ماباید به کادر پزشکی و پرستاران زحمت ندهیم واقعا" خسته شدن
  • محسنی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    43 8
    از یک مسئول بلند پایه این حرف بعیده
  • سعید IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    39 8
    بازگشایی مدارس دراین شرایط اشتباهی اظهرمن الشمس است اگربیماری شیوع پیدا کند دولت مقصر وجناب رییس جمهورباید جوابگوی باشد.
  • نوید IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    33 10
    آره تعطیل نمی‌کنید چون بچه ندارید ک تو این مدارس باشه مگه مردم بچه هاشون رو از سر راه آوردن اصلا بچه ها واستون مهم هستن
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    53 1
    متاسفانه ان موقع هم بسیاری از جوانان و نخبه شهید شدند اما شما ماندی
  • US ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    36 2
    آقای روحانی واقعا معنی ناقل بیماری بودن را می فهمید اگه یه نفر دانش آموز یا معلم ناقل بیماری باشه واقعا می فهمی چه فاجعه‌ای به بار می آورد چرا دارید با جان بچه های بی گناه بازی می کنید واقعا به شماها چه باید گفت باید تأسف خورد آقای دکتر ناقل بیماری بودن معنی اش بفهم بعد مدارس را باز کن شرم آور است که یه ریس جمهور و دکتر معنی ناقل بیماری بودن را نفهمد ننگ بر شما ها باد
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    32 1
    باید زیر ساختهای فناوری اطلاعات رو تقویت کنید اموزش در تقابل با سلامت نیست ،سلامت در تقابل هزینه مالی است
  • US ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    29 5
    آقای روحانی واقعا خجالت بکشید چرا دارید با جان بچه های بی گناه بازی می کنید واقعا جای تاسف داره برای دکتری که معنی ناقل بیماری بودن را نمی فهمد شرمتان باد
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    47 4
    عجب حرفیه . این اصلا می فهمه چی میگه؟
  • بنده خدا IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    37 5
    تو رو خدا ببین چ کسی ۸ سال امور مملکت رو اداره کرده کسی که سرش نمیشه ،اگه ی مدرسه ۴۰۰ نفری آلوده باشه ،۴۰۰ خانوار آلوده میشن ی چیزی حدود ۱۶۰۰ نفر ،،خوش بینانانه ،،خانواده ۴ نفری بر فرض مثال ،،
  • سعید سعید CA ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    46 2
    چه استدلال کوچه علی چپی ! زمان جنگ رفتن به مدرسه نمایش مقاومت و ایستادگی بود ، اما بفرمایند وقتی مثلا بخاطر برف و یخبندان مدارس تعطیل نشه و شعار بدیم مرد جنگیم ، صدمه و اسیب بچه ها نشانه مقاومت در برابر کیست ؟!!!
  • نباتی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    34 1
    بچها نمیتوند ما این هفت ماه هیچ جا نرفتیم با هبچ کس رفت وامد نداشتیم از همه چیز گدشتیم حتی برای مرگ عزیزانمان ترفتیم حالا چه حور با جون بچها مون دارید بازی میکنید ما خودمون هم میترسیم چه برسه به بچها مون
  • M US ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    38 1
    آقای روحانی چراپس برای بازگشایی مدارس مثل هرسال خودتون حضورندارین؟
  • US ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    40 1
    یعنی واقعا فرق کرونا و بمبارن متوحه نمیشی
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    42 1
    حرف مفت میزنه بچه هامونو بفرستیم که کرونا بگیرن مدارس دولتی ما یه مایع دستشویی وماسک رونمیتونه تامین کنه بعد چطور توقع داری بچه ها رو بفرستیم مدرسه
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    30 0
    بله اما در زمان جنگ وبمياران امام جماران را تعطيل نكردند
  • حنوش IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    28 2
    یعنی هروقت شمامسولین بچه هاتون یانوهاتون فرستادیدمدرسه معمولی بخصوص خوزستان که همچیزداره ولی محرومه اون وقت بچه هام میفرستم مدرسه ولله حرف نزنی نمیگن لالی
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    35 0
    الان بدتر از زمان جنگ و بمب باران است چون دشمن نا مریی است
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    32 2
    الان بدتر از زمان جنگ و بمب باران است چون دشمن نا مریی است
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 1
      یکی به ریس جمهورتون بگه تو کدوم نظرت وحرفت درست بوده که این مسله باشه مردم ایران تو فقر غوطه میخورند تو به فکر اموزش دانش اموزانی دیگه ببند
  • محسن IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    29 0
    بمباران باکروناخیلی فرق داره کروناچیزی که بچه مردم مبتلاشه تااخرعمربدبخت میشه هم مردم مثل شماهزینه میلیاردی ندارن پول دارو بدن
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    43 3
    آقای رئیس جمهور لطفا برای درست جلوه دادن تصمیم نادرستی که گرفته شد، تن به هر استدلالی ندهید
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 2
    استنباط بنده از عملکرد دولت در قبال کرونا آن است که قاطعانه تصمصم گرفته شد تا همه مردم ایران مبتلا شوند ؛ هر کس زنده موند؛خدا را شکر کند و هر کس که مرد ؛خدایش رحمت کند . هزینه هم ندارد . شاید هم رئیس جمهور محترم و دولت هم مقصر نباشند ؛ وقتی پول نداریم تا حقوق کارمن را پرداخت کنیم و کشور با کسری بودجه سنگین روبرو است پس عملکرد اینگونه را هم می توان توجیه کرد . من خیلی کشورم را دوست دارم ولی بعضی وقت ها بسیار دلم می گیرد که چرا مثلا در آلمان به دنیا نیامده ام که خانم مرکل با قدرت تمام در پشت تریبون ظاهر شده و می گوید " ما برای فرد فرد جامعه آلمان و سلامتی اشان خواهیم جنگید " ولی در کشور من ؛ ایران می گویند فرزندانتان را به مدسه بفرستید بدون هیچگونه تدبیری و.. بدون آنکه حتی واکسن آنفلونزا برای مردم تامین شده باشد .
  • ahad IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 0
    اقای روحانی در زمان جنگ ما مکانی داشتیم بنام پناهگاه قبل حمله خبر داشتیم و به پناهگاه میرفتیم......ماهی یکبار و شاید بیشتر و......شما چطور یک ویروس ناشناخته رو به بمب تشبیه میکنید.......چه اصراری دارید که مدارس باز بشه......البته برای بنده مشخصه که چرا.......کدام پدر و مادر به حرف شما و دیگران گوش خواهند داد؟
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    میخاد چکار کنه،پشت میز نشسته حرفم نزنه برا خودش؟؟؟
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    واقعا توکه ریس جمهوری فرق بین ویروس وبمبو نمیدونی بیشترازاین ازتون انتظار نمیره
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    اقای روحانی بیماری کرونا بیماری واگیری است با بمباران مقایسه نکن اگر بچه های مردم مریض شدند جوابگو هستی همه کارها یت را زورکی به مردم تحمیل می کنی ایا بچه ونوه خودت را میفرستی به این مدارس ؟ حضرت علی ع می فرمایند ان چیزی را که برای خودت نمی پسندی برای دیگران مپسند مردم را می خواهی به کشتن بدهی ؟
  • یک فرهنگی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    6 0
    در زمان جنگ همه کشور درمعرض بمباران نبود و همه در خطر نبودیم، پس شرایط الآن را نباید با آن دوره یکی دانست. اکنون تمام کشور در شرایط آلودگی بسر می برند. همچنین در دوره جنگ (درست یا نادرست) ملت کاملا به حکومت و دولت اعتماد داشت, در حالی که الآن بخش زیادی از آن اعتماد از بین رفته. درضمن چطور از ما فرهنگیان انتظار دارید باعث آرامش دانش آموزان باشیم، در حالی که خودمان بسیار نگران سلامتی آنهاییم. بچه ها در محیط مدرسه اصول بهداشتی را رعایت نمی کنند چون یا در حال و هوای کودکی و نوجوانی غوطه ورند و رعایت فاصله فیزیکی را فراموش می کنند، یا امکاناتی مانند ماسک و دستکش ندارند. لطفا دست از لجاجت بردارید و نخست امکانات بهداشتی مدارس را تأمین کنید بعد دستور و بخشنامه صادر کنید. اگرچه تدریس آنلاین برای ما بمراتب سخت تر از حضوری است (بدلیل نبود زیرساخت های مناسب اینترنتی و اختلالات شبکه و ...) اما این جنگ اعصاب را به جان می خریم تا فرزندان مردم در معرض خطر بیشتر قرار نگیرند. اقتدار در لجاجت نیست، در عقلانیت و رفتار درست است.
  • بدبخت IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    ما در بمباران شهرها هم آموزش را تعطیل نکردیم ؟! .. بهتره بگید ما در بمباران شهرها هم به ملت رحم نکردیم ! بابا من اولین روز مدرسه رو رفتم پدرم در اومده !! جون ما بادمجونه ؟!
  • حسین IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    کاش لاأقل واسه ریاست جمهوری کشورمون هم یه آزمون هوش معمولی که واسه استخدام شهرداری میگیرن ازت میگرفتن
  • مهندس IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    بنظر من این تصمیم درستی نیست،
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    نه ، مثل اینکه تصمیم دولت بی تدبیر و ناامید کننده ، بعد از نابودی اقتصاد نابودی همه مردمه
  • حمید IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    چه پیشرفتی جانم؟ برن مدرسه بزرگ شن ، بشن شخصی مثل شما ! خو چکاریه ؟ خخخ ولی نه خداییش تصمیم بدی بود یکم به خطراتشم فکر بکنید ..
  • نام ندارم IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    این خطرا به پیشرفت کشور نمی ارزه ! اگه همینجوری پیش بره کل کشور میگیرن و میمیرن و جامعه فلج میشه ! اونوقت چطوری پیشرفت کنیم؟ حالا اگه یه مدتاین مدارس رو ببندید یا این ویروس بره یا کم شه خیلی بهتره
  • US ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    متاسفانه هنوز رییس جمهور راستگوی ما فرق جنگ بیولوژیک را با جنگ توپ و تانک و اسلحه نمیدونه...باید به صداقت و پاک دامنی ایشان و برادر محترم و کشور بریتانیا مخصوصا با مدرک در حد جایزه نوبل ایشان تبریک گفت ...از شاهکارها ی این دانشگاه ..ایشان برای رساله دکترا مترجم استخدام کرده بودند ...واقعا چطور دکترا گرفتید جناب روحانی...با این همه راستگویی مگه داریم ...
  • ... IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    آقای روحانی اگه مدرسه برن کرونا بگیرن بمیرن ، کشور پیشرفت نمیکنه پسرفت میکنه!
  • zahra IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    ما بدبختم که موش آزمایشگاهی هر کسی میاد یه طرحی رو ،رو زندگی ما امتحان میکنه ببین جواب میده یا نه!!!!!!!!!!
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    اقای دکتر قصد کشتا رمردم دارند
  • امیر هوشنگ تبریزی زاده AE ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    6 0
    مدارس با ده شاگرد در هر کلاس شمال تهران با بهترین پرتکلهای بهداشتی وزیر دیده.. کلاسهای سی وچهل نفره با کمترین امکانات چکار کنند...
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    باورم نمیشه این ریس جمهور مملکته با این مقایسه عجیبش.لقب دکتر و از کجا آورده چسبونده به خودش
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    برای شما که مهم نیست جون بچه ها به خطر بیفته آقای روحانی
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    انموقه ازخدا می خواستید مدرسه هارا بمباران کند صدام حسین رابکشانید به سازمان ملل متحد
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 0
    آره به خدا راست میگی ۵۰ ساله آموزش رو تعطیل نکردیم جز بیکاری و پس رفت جامعه چیزی نصیبمان نشد حالا یه سال تعطیل کنیم شاید حداقل بچه هامون رو از دست ندادیم .
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    نمایندگان محترم مجلس اجازه ندهید جان بچه های مردم وجان مردم در خطر است این کشتار جمعی است وایجاد نارضایتی درمردم بیچاره است جلوی این قبیل کارها رابگیرد از حق مر دم دفاع کنید
  • م IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    در زمان جنگ هم ایشان و خانواده در پناهگاه سفت و محکم حضور داشتند - بخوانید پنهان شده بودند.
  • آریا حق نظر IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    اگر بچه خودت باشه حاضری با همین پروتکل بهداشتی که گفتی، سر کلاس بفرستی؟
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    شماواقعا بافرستادن بچه های ما بمدرسه چیومیخایین به کشورهای دیگه ثابت کنین؟ چطوددلتون میاد جون بچه های ماروبخطر بندازیدمگه توفضای مجازی نمیشه درس داد مثل سری قبل؟توروخدابیخیال شید
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    جناب رئیس جمهوراقای روحانی چرااصلا جون مردم وبچه های ما براتون ارزشی نداره چراواسه خودتون میبرین ومیدوزین بدون اینکه نظرما اولیا رو بدونین ماچطور تواین شرایط خطری بچهای محصلمونو بفرستیم مدرسه؟؟
  • داریوش IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    الحق که یک انگلیسی تمام عیار هستی مدام نقشه می‌کشی که چگونه سر مردم شیره بمالی مجلس کارآمدی نداریم و الا شما و وزیر بی لیاقتت باید استیضاح بشین
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    وقتی دکترا شما افتخاری از دم قسط باشد چه انتظاری از شما میرود.
  • پیمان IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    واقعا برات متاسفم ، علی برکت الله
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    رئیس نظام پزشکی نامه زده به آموزش و پرورش هشدار داده واسه بازگشایی مدارس اونوقت این بی همه چیزا راحت میگن بیاید حضوری برگزار میشه
  • امید ستاری IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    یکی به آقای روحانی بگه بمب باران با ویروسی که دنیا رو به زانو درآورده فرق داره البته قبل از صبح جمعه فرق این دو تا رو به ایشون بگن خود من و همسرم به دلیل شغل پدرمون که ارتشی بود در شهر دزفول درست میخوندیم و با شرایط جنگ آشنا هستیم
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    فقط میگم چی بگم.....
  • ناشناش IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    بمباران با ویروس کرونا فرق می کنداین رابه هربچه ای که بگوئیدمی فهمدبه چه قیمتی می خواهید همه چیزرا عادی جلوه دهید......کی می خواهیدشماها متوجه وضعیت واقعی کشوربشوید...
  • Zh IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    آقای رئیس جمهور شما که دم از آموزش و پیشرفت و نسل جوان و هزارتا چیز دیگه میزنی، این کار شما عین خود نسل کشی میمونه، و خیلی فرا تر از اون ، خانواده با کلی استرس بچه شو می‌فرسته مدرسه، اون دانش آموز بیچاره تمام ذکر و فکرش سر کلاس پیش صحبت های پدر و مادرش هست که یه وقت مبتلا نشه، بعد تو نیم ساعت قراره شق القمر کنند و مملکت با سرعت به سمت پیشرفت حرکت کنه!!!!! بابا دست مریزاد، چی میزنید که جنگ و بمب بارون و با شرایط انتقال ویروس یکی میکنید اونم ویروسی که ۹ماه هست کل اقتصاد دنیا رو فلج کرده و طبق آماری که اعلام کردید ۲۶میلیون نفر در دنیا مبتلا شدن در عرض ۹ماه، دقت کنید ۹ماه ، شما یک سال تحصیلی در نظر بگیرید که به امید خدا تا چند ماه دیگه نسل جوانی نداشته باشیم، یه سری رو که معتاد و عملی و قاچاقچی کردید که خب تکلیفش معلومه کاری به شما ها ندارن، الباقی رو به قول و قوه الهی سمت قبرستون هدایت میکنید
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    آقا روحانی شما جنگ رو با کرونا مقایسه میکنید شما اون موقع پچه های خود رو از کشور خارج کردید حال این حرف رو میزنید .شما و تمام مسئوالین به نیاقت مسوال این بازگشایی مدارس هستی و مسئوال جان پچه ها بعد نگین ما گفتیم
  • محمد GE ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 1
    بی مسولیت ترین رییس جمهور دنیا تو کتاب گینیس باید اسمت ثبت بشه
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    چرا قایم شدی کلید ساز
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    شما چرا7ماهه ازاتاقت بیرون نیامدی چرا میخواهی تمام کشورراداغدارکنی مجلس بدادمردم برسید ایشان رااستیضاح کنید
  • سینا IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    وجدانن اول تصاویر مدارک رئیس جمهور رو بزارید تا بفهمیم و بشناسیم محل کسب علم با اساتید محترم ایشان را که منطقه جنگی رابا کرونا مقایسه میکنند
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    من به عنوان یک پزشک ازشما میخواهم تمامش کنیدواقعیت اینه که کشورفقط بعلت بی تدبیری جنابعالی نتونسته ازشرکرونا خلاص شه خودتون هم میدونید همینه همکاران همه خسته اند وحالا بایدتاوان سهل انگاری وحرف وعمل نسنجیده جنابعالی رو ما بدهیم شما که بالاخره مدارس رامیبندید چرا میخواهید با 2تا3هفته ماجراجویی کشوررازمینگیرترازوضعیت فعلی کنید
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    ایشان دارندلجبازی میکنن ومیخواهندهمه مردم گرفتارکرونا شوندانوقت کسی مجال فکرکردن به مشکلات ایجادشده دولت رونداشته باشه
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    این اصرارعجیب ویکدندگی علی رغم هشدارپزشکان وحالا نظام پزشکی کاملا مشکوکه مثل اقدامات ریس جمهور درنابودی کامل اقتصادکشوروبیخیالی نسبت به معیشت مردم وتورم اعجاب اور بایدتادیرنشده یک تیم کارشناسی برای اقدامات عجیب دولت شکل بگیره
  • آرش IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    مگه مملکت پیشرفتی هم داشته؟ شما بفرما پسرفت
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    حالا که این ریس جمهوربی بصیرت وکابینه نادانش جان مردم رابه بازی گرفته اندازمجلس میخواهم بدون رودربایستی با فوریت ریس جمهور وکابینه اش راتاقبل ازاینکه کشورراکامل نابودکنن استیضاح کنن بخداخواست همه مردم همینه دیگه خسته شدن ازاین همه سختی
  • علی IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    در زمان جنگ مدارس را تعطیل نکردین فرقی هم به حال کشور داشته. همچنان یک کشور عقب افتاده جهان سومی
  • مینا IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    ببخشید کجا؟ در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ...کجا؟
  • DE ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    روحانی تو بهتره که خودتو از نظر و چشم جامعه دور نگه داری به عبارتی اصلا خودتو نشون ندی که جماعت علاقه ندارند که ببیننت در غیر اینصورت فحاشی و ناسزا و نفرین مردم با هر بار دیدنت بیشتر و بیشتر خواهد شد تو خودتو از جامعه دور نگه داشتی و داخل مردم نیستی و هی دستور صادر میکنی اگه راست میگی خودت با آموزش پرورشیها یک روز را سپری کن نه اینکه خودت را قائم کنی و عوردهای بی منطق بدی!!!!!!
  • فریبرز IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    زمان جنگ جنگ بود اما به قول معمار کبیر انقلاب همان جنگ رحمت بود یکی از نشانه های رحمت بودنش همین بود که ما طرف در گیرمان را میشناختیم و میدانستیم با کی میجنگیم .تمام ملت به ندای پیر و مراد و مریدشان دربرابر تمامی زیاده خواهان ملت انقلابی ایران یک دست و همصدا ایستادند و با جان ودل از تمامی داشته هایشان دفاع کردند و باخواست خدا وعزم ملی همین مردم پوزه همه ی گردن گشان تاریخ استعماری را به خاک مالیدند اما متاسفانه الان خودی و ناخودی معلوم نیست .معلوم نیست چه کسی دلسوز نظام و مردم است و چه کسی برای نابودی این نظام و مردم انقلاب اش در تلاش و توطئه است .در شرایطی که اکثر استانهای ایران اسلامی در شرایط بد کرونایی ودر حالت قرمز بسر میبرد مسولان اموزش وپرورش دستور به بازگشایی حضوری میدهند از انطرف رئیس دولت همین وزیر مراسم افتتاحیه بازگشایی مدارس را ا زطریق وئدیو کنفرانس برگزار میکند این یعنی خون اقایان از خون ملت ایران قرمزتر است
  • اروین IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    باید مدرسه رفتن اختیاری بشه یادرس یا کرونا ولدین تصمیم بگیرن متلا بچشون امسال نره چون بچه کلاس اولی رو که نمیشه مجازی اموزش داد و راه دیگه ای هم نداره یابره یا نره سیاست دولت اینه هر کی دوس داشت بیاد هر کی دوس نداشت نیاد خلاصه کلاف سردرگمی برا خودش
  • فریبرز IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    اینها چون خودشان دردی ندارند نمیتوانند درد دیگران را احساس کنند .من در عجبم مگر این مسئولان شیعه امام علی نیستند .امام علی (ع) فرموده نمیتوانم ببینم مردم جامعه وروزگارم در سختی و مذیقه و کمبود بسر میبرند و من خودم را امیر المومنین این جامعه بدانم .مگر چقدر باید حکومت اسلامی ما با حکومت عدل علوی فاصله داشته باشد انهم حکومتی که داعیه ان را داریم که پرچم تشیع را به صاحب اصلی ان یعنی حضرت حجت بسپاریم .
  • محمد US ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    اولا اقای رئیس جمهور خودت امروز حضوری بازگشایی مدارس را انجام دادی یا ویدیو کنفراس؟دوم شما حالا به فکر پیشرفت اگر بچه های مردم مشکلی براشون پیش بیاد ایا جایی برای پیشرفت باقی میماند ؟ اینطوری که بدتر میشه ...درضمن جنگ چه ربطی به الان داره ... الان ما با یک بیماری ناشناخته و نوپدید مواجه هستیم .. زمان جنگ دانش اموزان رو میتونستن ببرن در سنگر یا زیرزمین درس بدهند ... ما با یک میکروارگانیسم با قطر 125 نانومتر روبرو هستیم یعنی عملا دشمن رو نمیبینیم و تنها دفاع ما دور شدن از اجتماع هستش
  • علی TR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    و اما اقای روحانی جنابعالی هنوز بین بمباران و ویروس واگیردار را تشخیص نمیدهید به همین عزای حسین استعفا بده. نزار بگم تو بمبارونها کجا بودی با خانوادت زشته . رفسنجانی لواسان میرفت جنابعالی اسکاتلند . مردم و جا خودتون نزارید التماس دعا
  • بهاره IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    خدا به دادمون برسه
  • خلیل IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    آقای روحانی که برای بچه های مردم تعین تکلیف میکنی پس چرا خودت برای نواختن زنگ شروع مدرسه ویدئویی زنگ را بصدا در آوردی وحضوری نرفتی اون وقت بچه های بی گناه باید برن مدرسه و خدای ناکرده کرونا بگیرن و بمیرن این مهم نیست آیا.....
  • آرین پارسی IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    آخه این چه استدلال غریبی هست که شما دارید؟! جلوگیری از شیوع یک بیماری مسری اونهم در خصوص بچه‌ها شرط عقله. چرا شما مغلطه میکنی؟ خطر بمباران شهرها کجاش مثل انتشار این بیماریه؟! اگه شما واقعا راست میگی چرا خودت توی سوراخ موش رفتی و برای آغاز سال تحصیلی به شکل حضوری نیومدی؟! واقعاً مردم عقلشون مثل شما کم نیست که سلامتی بچه‌ها شون را بازیچه تصمیمات خلق الساعه شماها کنند.
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    روحانی مملکت رابه نابودیمیکشه اقتصاد خانواده رانابودکردبچه های مردم راهم به کشتن میده امیدوارم که رهبرعزیزورودکنند
  • سید IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    تاجایی که من میدونم هرمسلمان حتی توواجباتش اگه جانشون درخطرباشه بایدحفظ جان روبه عهده بگیره چون خدا اینوگفته حالا تواین اوضاع حفظ جان بهتره ازعلم .بعدم کی تضمین میکنه که اتفاقی برای بچه هامون نیفته اگه یک فرم برای هربچه ای امضاء میکنیداون موقع اونم شاید یک کم یک کم وسواسمون کم بشه رهبرکجایی راهنمایی کنید شماکه بهترمیدونید این چیزهارو .
  • علی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    جناب آقای روحانی بخدا این ملت دیگه تحمل واکنش جدیدی نداره از شما. باما اینکارو نکن که زیر بار واکنشهاتون ترکیدیم. شما ی کاری با ماکردی حتی اگر هیچ کاری هم نکنید توهمی در ما ایجاد شده که همش شما رو در حال واکنش می‌بینیم.. دیگه طاقت این یکی رو نداریم.
  • خلیل IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    هم وطنهای عزیز چرا با مقایسه جناب آقای دکککتتتترر نفر دوم و بی تدبیر و ناامید کشور ما کرونا را بازمان جنگ اعتراض میکنید آخه ایشون درست میگن چون زمان جنگ البته ایشون نبودن که ببینن بمباران توسط دشمن خارجی انجام میشده اماکرونا توسط دشمنان داخلی به ملت عزیز ایران داده میشه به همین دلیل تمام بیمارستانها ودرمانها رایگانه برادان من نگران نباشید و بچه بی زبون را به مدرسه بفرستید تا نخبه شوند با توجه به این همه کارخانه واداره هایی که بدون کارگر و کارمند موندن و منتظرن تا این بچه ها برن سر کار پس سخت نگیرین به مدرسه بفرستین... آقای دکتر کمی تفکر لطفآ و باجون بچه ها بازی نکنید لطفآ
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    ما هم‌نگفتیم آموزش رو تعطیل کنید گفتیم شیوه‌ش رو تغییر بدید و بصورت غیرحضوری برگزار کنید. این همه تصمیمات غلط گرفتید و در ابعاد مختلف ضربه خوردیم اما لطفا با جون بچه‌هامون دیگه بازی نکنید.
  • علی IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    حرفهای کلیشه ای و صد من ی غاز: ما محرم و عزاداری رو زمان جنگ هم تعطیل نکردیم ما مدرسه هارو زمان بمباران هم تعطیل نکردیم بسه دیگه شما خسته نشدیم از زدن این همه حرف مفت و غیر کارشناسی
  • ریحانه IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    خیلی عالی !!!!
  • ES ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    جتاب روحانی خودشون در قرنطینه ی کامل بسر میبرند و جلساتشون هم بیشتر از طریق ویدئو کنفراس برگزار میشود. به تخمشون هم نیست چه بلایی بر سر بچه های مردم بیاید. مردم همه میفهمند که آقا چه سیاست هایی را دنبال میکند
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    تو که همیشه دیر خبر میشی وقتی همرو ب کشتن دادی خبر دار میشی چه گندی زدی ،این بیماری با بمباران فرق داره کی میخین از مغزتون استفاده کنید عمرمون رفت دریغ از یه دلخوشی
  • امان الله IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    دکتر حسن شما اجازه بده ملت اون پیشرفتهای قبلی که واسشون تو دنیا کسب کردی رو هضم کنن بعدبه فکر پیشرفت وشکوفایی آموزش بچه هامون باش اوکی چقدر تو دلسوز وفداکاری اصلا پتروس وریزعلی باید ور تو لنگ بندازن ای ابرقهرمان ای دروازه خونه ات بنفش
  • ح IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    اولا جنگ واگیر دار نبود ثانیا اگر ترسی از موضوع کرونا ندارید چرا غیر حضوری سال تحصیلی را شروع کردید ثانیا اگر نرد عمل هستید یک روز را در یکی از مدارس حاشیه شهر سر کنید
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    اقای روحانی خودت نشستی تو خونه با خیال راحت سیر از گرسنه خبر نداره بچه ها چه گناهی کردن که ‌کرونا بگیرن بمیرن حالا نوبت بچه های طفل معصومه
  • علی IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    بچه خودتم تو این شرایط که واسه بقیه هست میزاری بره مدرسه .ما ملت که میدونیم بچه ها شما همون اقا زادها با معلم خصوصی در کاخ درس میخونن
  • علی IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    به حال خودم و کشور عزیزم بااین تمدن و تاریخ کهن غصه میخورم که چرا به این روحانی رای دادم،،،بیسوادی تا این حد،،،کرونا رو با جنگ مقایسه میکنه،،خدایا فریاد رسمان باش
  • MAMAD IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    رشد بخوره تو سرت. نوجوان تو این نظام آموزشی رشد نمیکنه، تلف میشه.
  • یزدان IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    اقای ریس جمهور میتونه بدختر خانمش دستور بده تشریف بیار برن مدرسه البته اگه بتونه واسش ویزا بگیر تا برگرده ایران
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    یکی به این روحانی بگه جنگ چیکار داره به کرونا!تو جنگ که کسی ازکسی ویروس وبیماری نمیگرفت ولی الان ی بچه کلاس اولی چجوری میتونه تو مدرسه وتو کلاس موجب انتقال ویروس نشه!!!!اگه مدادش ازدستش افتادرو زمین وخواست برداره چجوری میتونه ضدعفونی کنه!!!!!
  • GB ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    رئیس جمهور نباید طوطی وار سخن بگوید. مقایسه باز گشائی مدارس در بمباران و وضع کنونی قیاس مع الفارق است
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    سلام آقای روحانی چرا دروغ می گویید من بچه ی جنگ م ما دو سال تحصیلی تعطیل شدیم الان با اون موقع همه ی چی تغییر کرده چرا برای مردم جنگ روانی درست می کنید
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    حسن جون! بمباران رادار داشت،آژیر خطر داشت،پناهگاه کنار مدرسه داشت،مهمتر اینکه بمباران آمد نیامد داشت.شاید بمباران میشد شاید نمیشد.اما ویروس کروتا دقیقا عین بمباران شیمیایی است و خود آدمها هم بمب شیمیایی هستند که هیچ فرقی با آدم سالم نداره.مثلا خود شما ممکنه همین الان یک بمب کرونا باشی
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    حالا دوتا بچه ی من در رشد وتعالی پیشرفت کردن خیر سرم‌لیسانس گرفتن و دوتا دامادم هم یکی فوق یکی لسانسه گارگری مکنن ..اینا حرف شد حسن کذاب
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    آقای ریس جمهور شما امروز زنگ مرگ دانش آموزان را به صدا درآوردید اگر علم و دانشی دارید علی برکت الله
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    آقای ریس جمهور شما لطفان به امورات خودتان و وظیفه ی که درقبال مردم دارید عمل کنید شما در پیشگاه حق جواب گو هستید
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 1
    ما مردم ایران از اینکه به آیت الله ریسی رای ندادیم هم به خودمون و هم به کشور ظلم کردیم.
  • AE ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    آقای روحانی بمب باران هشت سال دفاع مقدس را با جان بچه‌های ما مقایسه میکنی؟
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    چه ربطی داره آدم به مدرک وسواد این بزرگوارشک می‌کنه حیف این رای که به تودادیم کاش لااقل ۴سال پیش ماهییت روشن میشد
  • من IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    شما بگو اصلا دست چپ و راست رو تشخیص میدی؟
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    سلام‌جناب ریس جمهور درزمان جنگ ماه که درجنگ بودیم به عشق شهادت ودفاع از ناموس وطن بود چه ربطی به امروز داره حال جان بچهای مروم‌درخطر به خاطر کرونا چون خودت بچه مدرسه یا دبیرستانی ندارید بی خیالی همه امکانات در اختیار بزرگان ولی مردم بیچاره ازکجا بیارند یک بسته قرص افونتی شده ۱۲ هزارتومان اگر بخاهند یک دکر برود بگردد پیدا کند درمانگاه خیره سر از صدهزارتوان درمیارد اون یک نفر وای به حال خنوادهای ۵نفره به بالا‌ اگر این دانش اموز کرونا بگیرد ومتمعین باش میگره بک خانواد هفت نفره را الوده به کرونا می کند ولی اگر طرف یک سال هم ددس نخونه مهم نیست نهایتش یک سال عقب میفتد من که خودم ۳ دختر ویک فدزند پسر همه مهندس فرزند جانبازجنگ تحمیلی بیکار دل خوش کردن مدرک دارند کوه کار حالا بیایم کرونا هم‌بگیرند درسته شماریس جمور هستین شخص دوم مملکت دیگر قرار نیست جان فرزندانمان به خطر بندازید همین جور بدبخت هستم قبول داشته باش بازگشاهی مدارس یک اشتباع خیلی خطرناک هستش قبول کن وسلام
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    از اینکه به شما رای دادم از ملت ایران تقاضای بخشش دارم
  • PL ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    7 0
    چرا خودتون رو در پشت شیشه تلویزیون قایم کردید برای افتتاح نرفتین که حالا شدین دایه مهربانتر از مادر برای بچه های مردم
  • نرگس IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    باسلام جناب اقای روحانی ایا اگه شما جای ما بودین حاضر میشدین بچه تون رو تو این وضعیت بفرستین مدرسه یا ما رو هالو گیر اوردین متاسفم به خاطر طرز فکرتون که کرونا رو با بمباران مقایسه میکنین خدایا خودت به دادمون برس بزرگان مملکت که فکرشون اینه
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    آقای روحانی اگر میتونی اعلام کن همه ی مدارس حضوری بشه چرا به مدارس غیر دولتی اخطار نمیدی که اونا هم حضوری کنن این همه پول دادیم حالا که این مدارس شلوغ نیست پس چرا باز هم مجازی پس چرا هیچ کس از شما حساب نمی بره چی شد پس صحبت های شما
  • US ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    دکتر به اصطلاح مدرک از دانشگاه انگلیس گرفتی که اونم فکر کنم از نوع تقلبی است دست از سر ما مردم بدبخت بردار .اگر این جوری که میفرمایید پس چرا توسوراخ موش قایم شدی .میترسی کرونا توراببره .اگه اینقدر جونت برات مهمه ونمیتونی دولت رااداره کنی لطفا شرراکم کن بزار نفس بکشیم..
  • غلام حیدر IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    علی برکت الله
  • سارینا2 IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    چقدر آدم عصبانی میشه این استدلال رو می خونه چقدر متاسف میشه دقیقا پشت پرده این تصمیم چی بوده که پوسته ای به این بی منطقی پیدا کرده زمان جنگ کجا الان کجا چند تا استان درگیر بود اونم ساکنینش به استانهای امن پناه برده بودن لطفا تصاویر فرزندان مسئولان محترم یا نوه هایشان را در مدرسه در کنار سایر مردم نشان دهید تا حداقل بفهمیم این استدلال را در مورد همه دارید هر چند به حال ما فرق نمی کند و ما بچه ای را به مدرسه نمی فرستیم چقدرم پول مدرسه دادیم و چقدر تحقیق کردیم کجا کلاس آنلاینش خوبه با این تصمیم مزخرف همه رو به باد دادی الان مدرسه میگه حضوری شده ما هم که حضوری نمی فرستیم پولمون رو بیخود هدر دادیم
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    حیف اسم رئیس جمهورروشماواقعامایه ننگین تواین ۷سال بدترین سال های زندگی ماهابودبنظرم برین چندتاکتاب حکومت داری روبخونین
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 0
    آخه آدم بی مسئولیت به تو و امثال تو چی بگیم که آتش دل مارا خاموش کنه تو و امثال تو رو فقط میتونیم به خدا واگذار کنیم که حق ما را از شما آدمهای بی وجدان وبی مسئولیت بگیرد
  • Jahan IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    10 0
    آقای روحانی اگر فرمانده خوبی بود باید در یکی از مدارس حضوری زنگ شروع مدارس را بصدا در میاورد،نه بصورت ویدیو کنفرانس، چون میدونه ممکنه این ویروس که از بمب اتم بدتراست دامنکیرش بشه
  • فریبرز IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 0
    ۱۳۷ پیام هست که منتشر نکردید .از چه ترس دارید که حتی نمیتوانید پیام مردم را به گوش بالا دستی ها برسانید .داشتن شجاعت رسانه ای خود نوعی هنر است که الحمدالله بیشتر رسانه های ما از داشتن ان محرومند.
  • @maba89690@gmail.com IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 0
    ببخشید به نظر خودتان کار درستی کردید که تعطیل نکردید، بازی با جان ملت!!!!!
  • من آریائی ام IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 0
    با سلام آقای رئیس جمهور جنابعالی افتتاح سال تحصیلی رو بصورت مجازی انجام دادی چه انتظاری از خانواده ها دارین ، در ضمن بمباران رو با وضعیت حال حاضر قیاس کردن اصلا درست نیست ،بسیاری از پزشکان و پرستاران ما که خود در صف اول مقابله با این ویروس بوده با امکاناتی که در اختیار داشته جان خود را از دست داده ، حال در مدارسی که سرویس بهداشتی ندارد و از نظر بهداشتی در سطح کشورهای آفریقایی میباشد چطور باید بچه ها را از این ویروس حفظ کرد ۳۵ دقیقه چیه ۳۵ ثانیه هم ۱۰ یا ۱۵ نفر در یک محیط بسته زیر یک سقف جمع بشن اصلا کار درستی نیست ، جنابعالی که این همه شعار میدی حاضری در هفته ۲ روز با همین بچه ها در مدرسه و در کنار انها سر کلاس درس حاضر بشی ، متاسفانه شما و دولت شما و وزرا بی تدبیرترین و بی لیاقترین ها بعد از انقلاب هستین انشاالله خداوند جواب شما را بدهد .
  • ناشنااااااس AE ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    توی بمباران یک سال مدارس تعطیل بودن، حتما اون موقع رفته بودی قناری که خبر نداری مردک
  • لیلا IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    بچهای شما اون ور آب بودن نه اینجا عشق حال میکردن بچهای ما کشته شدن الان بچهای شما کجاین واقعا
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    آقای روحانی عجب پیشرفتی هم کرد مملکتمون از وقتی شما اومدید رییس جمهور شدید. یعنی خانوادهایی که دلشون به حال بچهاشون میسوزه میگن نباید آموزش حضوری باشه جلوی پیشرفت مملکت رو میگیره. شما دارید روزی ۲۰۰تا کشته میدین بابت کرونا. این از صدتا جنگ جهانی هم بدتره. حالا بر میگردی ما دوره جنگ تعطیل نکردیم. همین تصمیم گیریهای عجیبتون مملکتو به چند سال عقب برگردوند. خواهشن درست در مورد این طفل معصوم ها تصمیم بگیرید
  • امیر IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    آقای رئیس جمهورمحترم این رو بدون که دایه مهربانتراز مادرنشی هرچقدر برای وانمود کردن با سوادی بچه من نطق بفرمائید بیشتر از من دلت نمیسوزه که من به طور واقعیش میسوزه مایه تاسفه که زمان جنگ و بمباران رو با الان مقایسه میکنی؟ اون زمان کسی اسم رئیس و مسئول رو خودش نمیگذاشت اگر هم مسئول بود مسئول تو میدان و خط مقدم و زیر بمباران و موشک و خمپاره بود بچه درسش رو رها میکرد دزدکی میومد جبهه مسئول التماسش میکرد نیا سن قانونی نرسیدی مثل الان نبود که مسئول پشت میز و دفتر کارش بشینه و اوف نشه ویدیو کنفرانس و مجازی مثل جنابتان موشک و بمب رصد بکنه که جنابعالی سال تحصیلی را رصد میکنید و بچه من بدبخت رو به بهانه دلسوزی پیشرفت کشور می فرستی جلو ی مرگ و مصیبت زمان جنگ جبهه معلوم بود گلوله معلوم بود از کجا میاد بمباران میشد همه پناهگاه میرفتن حضرتعالی بفرمائید این ویروس از کجا میاد جبهه ویروس کجاست باید بچه من کدام پناهگاه بره چرا زحمت ندادی به خودت بری مدرسه چکش بزنی؟ اوف میشدی یا ویروسی اگه بچه من میخواد با سواد ی مثل شما و دولتمردان شما بشه بیسوادیش شرافتمندانه تره بذار مملکت عقب بیافته
  • رحمن IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    آقای روحانی یا کرونا دروغ است یا نه تو مأمور نابودی نسل جوان و نو جوان ایران هستی.آقای گرین کارتی انگلیسی.از مردم ایران انتقام میگیری؟
  • AE ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    آخه این چه حرفیه میزنین ویروس چه ربطی داره به بعضی عقل ها باید شک کرد
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 0
    عه ن بابا؟؟پس با این استدلال ،ما در بمباران عید دیدنی هامونم تعطیل نشد ،عروسی ها و عزار هم تعطیل نشد رستوران و کافه و پارک و سیزده بدر ها هم تعطیل نشد،ایندفه دیگ موضوع گرونی ماشین یا بنزین نیست که بتونین جمعش کنین دیگ این مردم بجزجون عزیزاشون چیزی برای از دست دادن ندارن با این مورد ریسک نکنین اگه ذره ای عقل دارین ،چون کسی ک دیگ چیزی برای از دست دادن نداشته باشه خیلی دشمن خطرناکی میشه،از ما گفتن بود حسن..
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    حرفهای بی ربط مسولین بابا زمان جنگ فقط چندتا از استانها با بمبباران در گیر بودن نه مثل امروز تمام دنیا
  • شقایق IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    بمباران با کرونا فرق داره جناب باسواد
  • محسنم US ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 0
    آقا یکی اینو از برق بکشه، آخه با چه استدلالی، با چه منطقی کرونا و کویید 19 با بمب باران و موشک باران مقایسه میکنه. ای خدا این چند ماهی که‌ از ریاست جمهوری روحانی مونده رو بزن روی دورتند تا سکتمون نداده
  • محمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    موندم آقای روحانی شما درست میفرمایین یا کشور های دیگ کم کم اینجا هم باید بشه عین بیابون هممون بریم زیر خاکش
  • علی خان AE ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 0
    اخبار و دانستنی و سرگرمی مانند بازی مستند از حیوانات وحشی و اهلی برامون مطلب بنویسید تا اعصاب راحتی داشته باشیم ما که نمیتونیم بریم جاهای زیبا را ببینیم تصاویر بگذارید تا درد بی درمون نگیریم به خدا خسته شدم دوست دارم ی گربه زیبا را بغل کنم پنجه هاشو بندازه رو شونه ام و منو لیس بزنه
  • توکلی IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 0
    من خودم بچه جنوب هستم وزمان جنگ مدارس ماتعطیل بود جهت اطلاع
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    7 0
    آقای روحانی ، زندگی در این مملکت تحریم زده ی غرق دربحران به اندازه کافی پر استرس بوده وهست، چرا اینقدر به خاطرآموزشی که در اولویت نیست استرس مضاعف بر مردم وارد می کنید؟ دلیل این همه لجبازی چیست؟؟
  • خلیل IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    7 0
    اگه آقای روحانی با رآی مردم رئس جمهور میشد الان وضع ما این نبود که در نهایت تصمیم به کشتن بچه های مردم بگیره واقعآ متآسفم بااین مقایسه تان
  • خلیل IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 0
    اگه آقای روحانی با رآی مردم رئس جمهور میشد الان وضع ما این نبود که در نهایت تصمیم به کشتن بچه های مردم بگیره واقعآ متآسفم بااین مقایسه تان
  • مهدی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 1
    انگار بازی با جون بچه های مردم کار خوبیه!!!