رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران از جمع‌آوری امضای دستگردان برخلاف تصمیم جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران خبر داد.

محمد سالاری

به گزارش همشهری آنلاین، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر از جمع آوری امضای دستگردان بر خلاف تصمیم جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران خبر داد و نوشت: علی رغم تصویب عدم لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران در جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری شنیده‌ها حاکیست که مجدداً فشار از بالا تشدید شده و این بار قصد اخذ امضا از اعضا به صورت دستگردان جهت لغو محدودیت ارتفاعی این محله قدیمی را دارند.

بنابر شنیده‌ها، معاونین وزارتخانه‌ها و سازمان‌های عضو شورایعالی شهرسازی و معماری از متن صورتجلسه دستگردان مبنی بر لغو محدودیت ارتفاعی جماران که مغایر با تصمیم جلسه بوده، متعجب شده و آن را امضا نکرده‌اند و ظاهراً قرار است از وزرای عضو شورا امضا گرفته شود. ان شالله تکذیب نمایند. علی برکت الله!

به گزارش همشهری آنلاین، حسن خلیل آبادی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز درباره تلاش برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران، نوشته است: تلاش برای حذف محدودیت ارتفاع در منطقه جماران، جفا به هویت تاریخی، فرهنگی، معنوی و طبیعی شهر است! شورایعالی شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به رسالت خود عمل و مقابل فشارها مقاومت کنند. شورای شهر تهران، ری و تجریش کوتاه نخواهد آمد. نهاد ریاست جمهوری این تذهبون؟!

کد خبر 546170
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha