یک مادر ۲۷ ساله آلمانی پنج فرزند خود را با خوراندن سم کشت اما در تلاش برای خودکشی در قطار ناکام ماند و به بیمارستان منتقل شد.

جنايت مادر آلماني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، کریستیان کی. متهم است پنج فرزند یک تا هشت ساله خود را در شهر سولینگن به قتل رسانده است. تنها بازمانده این خانواده پسری ۱۱ ساله به نام مارسل است که شاهد جنایت مادرش بوده و حالا با حمایت پلیس پیش مادربزرگش زندگی می‌کند. نیروهای پلیس جنازه پنج فرزند خردسال خانم کریستیان را روز پنجشنبه در آپارتمان او در شهر سولینگن پیدا کردند.

مادر سنگدل پس از کشتن فرزندانش تلاش کرد در قطار دوسلدورف به زندگی خودش پایان بدهد که ناکام ماند و با آسیب‌های شدید به بیمارستان منتقل شد. قربانیان این جنایت عجیب و تکان‌دهنده سه دختر یک، دو و سه ساله و دو پسر شش و هشت ساله‌اند. هنوز انگیزه این مادر از کشتن بچه‌ها معلوم نیست، هر چند او سال ۲۰۱۴ در صفحه شخصی خود نوشته بود انگیزه‌ای برای ادامه دادن زندگی ندارد و مدتی بعد هم آتش به جان خانه و کاشانه‌اش افتاده بود.

به نظر می‌رسد اثر دست یکی از قربانیان روی شیشه پنجره آپارتمان مانده است

پلیس با پدر احتمالی بچه‌ها تماس گرفته و ماموران دادستانی و جرم‌شناسان سرگرم بررسی صحنه جرم و خانه زن قاتل هستند. مادربزرگ بچه‌ها که در شهر مونشن‌گلادباخ زندگی می‌کند، نخستین کسی بود که با پلیس تماس گرفت و کشته شدن پنج نوه خود را به آنها خبر داد. بیش از ۴۰ نیروی پلیس و دادستانی به صحنه جرم رفته و ساکنان شهر ۱۶۰ هزار نفری سولینگن هم از شنیدن خبر غافلگیر و سردرگم شده‌اند.

کد خبر 546162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha