رئیس مجلس ‌در ادامه سفر استانی و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان از شرکت لوله‌سازی اهواز بازدید و با کارگران این واحد تولیدی گفتگو کرد.

قاليباف در شركت لوله‌سازي اهواز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ‌در حاشیه بازدید محمدباقر قالیباف از شرکت لوله‌سازی اهواز، برخی کارگران با قالیباف دیدار صمیمی و چهره به چهره داشتند. این کارگران از دغدغه‌های خود در راستای اجرا نشدن صحیح طرح همسان‌سازی حقوق در شرکت لوله‌سازی اهواز گلایه کردند که پس از سخنان دو طرف، مقرر شد مسئولان برای حل مشکل تلاش کنند.

مدیر عامل شرکت لوله‌سازی اهواز درباره فعالیت‌های این مجموعه تولیدی در دوران تحریم گفت: این شرکت توانسته با ایفای نقش در پروژه گوره به جاسک از خروج ۳۰۰ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کند. تاکنون ۵۰۰ کیلومتر از ۱۱۰۰ کیلومتر لوله مورد نیاز پروژه از سوی شرکت لوله‌سازی اهواز تامین شده و بقیه هم در زمان معین تحویل خواهد شد. در حال حاضر با فعال شدن شرکت لوله‌سازی اهواز ۲ هزار شغل مستقیم و ۵ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد شده است.

شرکت لوله‌سازی اهواز سال ۱۳۴۶ با استفاده از ماشین‌آلات مدرن، تجهیزات پیشرفته و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص در راستای تولید لوله‌های فولادی جهت صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب تاسیس شد. لوله‌سازی اهواز در نیم قرن فعالیت در راستای اجرای پروژه‌های ملی و آبادانی ایران با شرکت‌های مختلف از جمله شرکت ملی گاز و شرکت ملی نفت همکاری داشته است.

کد خبر 546134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha