چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ و کشف بیش از یک تن مواد افیونی در ایرانشهر خبر داد.

كشف مواد مخدر در ايرانشهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر به مرکز کشور توسط اعضای یک باند حرفه‌ای دست یافتند. گروه عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله به سمت دلگان بودند، شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند. در نهایت با اقدام به‌موقع مأموران یک قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودروها یک تن و ۴۳ کیلو مواد مخدر کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، مواد مخدر شامل ۸۹۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و ۱۴۴ کیلوگرم حشیش است که همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی از دو خودرو قاچاقچی‌ها به دست آمد.

کد خبر 545775

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha