باشگاه استقلال با اقدام به مذاکره با یک بازیکن عملا خبر از جدایی فرهاد مجیدی از این باشگاه داده است.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین دیروز از لیست خرید فرهاد مجیدی در رسانه ها رونمایی شد. لیستی که البته باشگاه استقلال مدعی است هرگز آن را از سرمربی این تیم دریافت نکرده است. با این حال در لیست مجیدی نفراتی مانند احسان حاج صفی، رامین رضاییان، صابر حردانی و البته آرمین سهرابیان حضور داشتند. سهرابیان مدافع فص گذشته استقلال با حضور استراماچونی در لیست مازاد آبیها قرار گرفت اما مجیدی تلاش داشت تا این بازیکن را دوباره به این تیم بازگرداند.

با این حال امروز خبر مذاکره محمد حسین مرادمند با استقلال منتشر شد. بازیکنی که گفته می‌شد در لیست یحیی هم برای حضور در پرسپولیس حضور داشت. برخی رسانه‌ها خبر از توافق خبر قطعی استقلال با محمد حسین مرادمند داده‌اند. طبق گفته مسئولان باشگاه استقلال این تیم فعالیت نقل و انتقالاتی خود را از شنبه استارت خواهد زد. استارتی که به نظر می‌رسد با رونمایی از یکی دو خرید این باشگاه صورت بگیرد.

با این همه خرید محمد حسین مرادمند به جای آرمین سهرابیان  در پست دفاع یعنی احمد سعادتمند تصمیم خود را برای قطع همکاری با مجیدی را گرفته است. چرا که مجیدی برای این پست تنها نام سهرابیان را اعلام کرده بود اما باشگاه ترجیح داده تا با مرادمند مذاکره و توافق کند. در سایر پست‌ها یا گزینه‌های مجیدی از دسترس خارج شدند (رامین رضاییان) و یا اینکه تصور حضورشان در جمع آبیها بعید به نظر می‌رسد (احسان حاج صفی).

کد خبر 545749

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha