مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

فرمانده انتظامی نیروی استان قم از نجات جان سه نوجوان گرفتار در منطقه باتلاقی کوه نمک قم با همراهی جمعیت هلال احمر خبر داد.

دریاچه نمک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گرفتار شدن ۳ نوجوان در منطقه باتلاقی کوه نمک قم، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دامشهر قم قرار گرفت. به همین منظور تیمی از ماموران با همراهی اکیپی از جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام و جستجو برای یافتن آن‌ها آغاز شد.

وی گفت: تاریکی هوا، شرایط خاص منطقه و همچنین تماس‌های مکرر نوجوانان گمشده و التماس توام با گریه ناشی از ترس آنها، شرایط را لحظه به لحظه سخت‌تر می‌کرد و در حالی که از بیم حیوانات درنده استرس خانواده‌های این عزیزان را فراگرفته بود که مبادا فرزندان شان دچار آسیب شوند، تلاش برای یافتن نوجوانان ادامه یافت. با توجه به شرایط مسیر، مأموران با پای پیاده حدود ۴ کیلومتر در باتلاق نمک برای نجات این ۳ تن تلاش کردند که سرانجام موفق به یافتن آن‌ها در دره‌ای در این منطقه شده و تحویل خانواده‌هایشان شدند.

سردار میرفیضی اضافه کرد: خانواده ۳ نوجوان گمشده طی تماس با دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ پلیس، از تلاش و فداکاری مأموران نیروی انتظامی و همچنین عوامل هلال احمر استان قدردانی کردند.

کد خبر 545722

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha