سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

۲۰ روستای شهرستان پلدختر در استان لرستان با تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.

آبرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند روستاهایی هستند که تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند و کمتر از ۱۰ خانوار هستند و یا اینکه خط انتقال آبرسانی آنها مانند روستاهای چم کبود و چم شهران معمولان هنوز به پایان نرسیده است.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در این باره گفت: شرکت آب و فاضلاب تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که همه مردم از آب لوله کشی سالم استفاده کنند منتها اگر بخواهیم حق مردم را ادا کنیم نتوانستیم ولی بر اساس وسع شرکت آب و فاصلاب بگوییم همکاران من تلاش خود را انجام دادند.

حمید رضا کرموند افزود: دو هزار  ۹۰۰ روستا در استان لرستان وجود دارد که حدود نصف این روستاها یعنی هزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش آب و فاضلاب استان است و اگر مردم حاضر باشند که تحت پوشش آب و فاضلاب قرار بگیرند ما به مرور به آنها خدمات ارائه می‌دهیم.   

وی بیان کرد: هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ روستا را نمی‌توان یک ماه یا یکساله انجام داد اما روستاهایی که مایل هستند تحت پوشش قرار بگیرند شرکت آب و فاضلاب به مرور مشکل این روستاها را برطرف می‌کند. پروژه‌های آبرسانی که قرار است در شهرستان پلدختر شروع کنیم بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به کمبود اعتبارات باید اولویت بندی و زمان بندی برای همه پروژه‌ها صورت بگیرد.

کرموند گفت: پنج برابر اعتبارات تخصیص داده شده بر روی فاضلاب شهر پلدختر کار کردیم. تخریب خطوط فاضلاب شهر خیلی زیاد است و متاسفانه اعتبار کافی برای حل مشکل فاضلاب شهر وجود ندارد که امیدواریم با تخصیص اعتبار این مشکل را حل کنیم.

وی تصریح کرد:در تابستان امسال هیچ گونه مشکلی از لحاظ تامین آب شرب در شهرهای استان نداشتیم و در روستاها هم تلاش کردیم که حداقل مشکلات را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد که در سال ۱۴۰۰ قبل از رسیدن فصل گرما همه پروژه‌های آبرسانی روستاها را به بهره‌برداری برسانیم تا مردم دغدغه و مشکل نداشته باشند.

کد خبر 545318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha