استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیدالشهدا(ع) ارتش علاوه بر تأمین خدمات‌رسانی به کارکنان نیروی دریایی می‌تواند زیرساخت مناسبی برای رفع مشکلات درمانی استان باشد.

بیمارستان نیروی دریایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، فریدون همتی سه‌شنبه ۱۱ شهریور در دیدار با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: این مرکز درمانی با ۱۲۸ تخت و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در ۲ طبقه احداث‌شده که تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا ۲۰۰ تخت قابلیت افزایش دارد. این بیمارستان یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور و بزرگ‌ترین بیمارستان نیروهای مسلح در هرمزگان است که شامل، دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن، ‌ام‌آرآی، رادیولوژی و اکسیژن درمانی (اتاق‌های ‌هایپربار HBO) تراپی است.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اورژانس، مغز و اعصاب، بینایی‌سنجی، چشم‌پزشکی و ICU دارد. از ویژگی‌های مهم این بیمارستان متمرکز بودن بخش‌های تمرکزی، جراحی مغز و اعصاب، ستون فقرات، انجام عمل قلب باز و در نظر گرفتن همودیالیز برای بیماران دیالیزی، پیش‌بینی بخش NBC برای جنگ‌های نوین و در نظر گرفتن باند برای حمل بیمار در داخل و خارج از استان است.

امیر دریادار حسین خانزادی نیز در این دیدار تأکید کرد: تمامی ظرفیت‌ها برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این پروژه که کمک مهمی به شهروندان هرمزگانی خواهد بود بکار گرفته و تجهیز و نصب ملزومات آن به‌سرعت عملیاتی می‌شود.

کد خبر 545303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha