مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

کم شدن درآمد مردم به علت شیوع کرونا کمک‌های پرداختی به انجمن سرطان استان مرکزی را در سال جاری ۲۰ درصد کاهش داد.

سرطان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۲ هزار قلک و صندوق خیریه در مراکز اداری، تجاری و خانگی استان تعبیه شده تا کمک‌های مردمی را جمع آوری کنند. مدیر عامل انجمن سرطان استان مرکزی در این باره گفت: خیران هرماه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال به انجمن سرطان استان کمک می‌کنند که جوابگو هزینه‌های زیاد بیماران نیست و لازم است این پرداخت‌ها سه تا چهار برابر افزایش پیدا کند.

علیرضا سمیعی افزود: انجمن سرطان استان چهار هزار و ۲۰۰ عضو دارد که ۶۰۰ عضو آن از خدمات مختلف از جمله هزینه دارویی بهره‌مند هستند. افزایش هزینه شیمی درمانی بیماران سرطانی نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا بیشترین دغدغه انجمن سرطان استان است. بیمه‌ها نیز تمام هزینه دارویی را به علت خارجی بودن اقلام پوشش نمی‌دهند که این مهم به نگرانی بیماران افزوده است. کار شیمی‌درمانی بیماران سرطانی استان با وجود شیوع کرونا ادامه دارد و بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک به بیماران استان خدمات ارایه می‌کند.

بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به عنوان مرکز مادرتخصصی درمان سرطان استان مرکزی و غرب کشور مطرح است که هم اینک خدمات شیمی درمانی و پرتودرمانی به بیماران در آن ارائه می‌شود.

کد خبر 545298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha