مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
۰ نفر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان با اشاره به توسعه گستره سوخت‌رسانی بخش حمل‌ونقل به ۱۵۰ جایگاه در استان همدان، گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی هشت جایگاه با پیشرفت حدود ۵۰ درصدی و کمی بالاتر در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال جاری یا اوایل سال ۱۴۰۰ و مابقی نیز تا دهه فجر چهل و دوم به بهره‌برداری برسند.

پمپ بنزین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، امین روستایی اظهار کرد: تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان همدان در سال جهش تولید با افزایش ۲۰ درصدی به ۱۵۰ خواهد رسید. ۱۲۵ جایگاه سوخت در منطقه همدان فعال است، در حال حاضر ۲۳ جایگاه جدید در منطقه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث است. سه جایگاه در ناحیه مرکزی، هفت جایگاه در ملایر، سه جایگاه در نهاوند، پنج جایگاه در رزن، دو جایگاه در تویسرکان، یک جایگاه در اسدآباد و دو جایگاه نیز در بهار جانمایی شده‌اند و در فاز دوم توسعه و تکمیل بخش سوخت CNG دو مجتمع خدماتی رفاهی آفتاب واقع در بزرگراه همدان ساوه و مجتمع جدی امین پور در شهرستان اسدآباد در حال پیگیری و اجرا قرار دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان گفت: عملیات زیرساختی تمامی جایگاه‌های جدید آغازشده است، از ۲۵ جایگاه در دست احداث، ۱۳ باب آن در قالب مجتمع‌های خدماتی رفاهی، سوخت عرضه خواهند کرد. همچنین با راه‌اندازی مجاری عرضه سوخت جدید مدت‌زمان سوخت‌گیری به‌تناسب افزایش تعداد خودروها و نازل‌های موجود کاهش‌یافته است. تنها سه جایگاه از جایگاه‌های در دست احداث متعلق به شهرداری و اداره اوقاف بوده و بقیه باهمت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا خواهد شد که درنتیجه آن اشتغال مستقیم حداقل ۱۰۰ نفر را فراهم خواهد شد.

وی یادآور شد: تأمین و ذخیره‌سازی فرآورده‌های موردنیاز استان و خرید به‌موقع سوخت توسط مالکان جایگاه‌ها، سوخت‌رسانی مستمر و مطلوب در سراسر استان را رقم می‌زند و نظارت بر عملکرد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی توسط واحدهای ذی‌ربط منطقه از اولویت‌های کاری مجموعه است.

کد خبر 545033

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha