دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

مدیر کل راه ‌و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در زمان حاضر اراضی مورد نیاز برای احداث مسکن ملی در این استان برای ١٢ هزار و ۴٣۶ واحد مسکن تامین شده است.

اقدام ملی سیرجان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدمحسن حمزه‌لو اظهار داشت: اکنون ٣٢ درصد تعهدات طرح اقدام ملی مسکن در این استان در بحث تامین زمین محقق شده است.

وی با بیان اینکه درخواست ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی در مرحله نخست پالایش و تایید شده است، افزود: سهمیه این استان در طرح اقدام ملی مسکن احداث ۲۰ هزار و ۹۷۰ واحد مسکونی است.

 مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: بر اساس طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شامل ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد و میاندوآب، ۱۲ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی احداث می‌شود.

حمزه‌لو گفت: احداث چ4194 واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و 4274  واحد مسکونی در حوزه بازآفرینی شهری از دیگر موارد احداثی مسکن ملی در این استان است.

وی بیان کرد: افراد تایید شده بعد از دریافت پیامک از سامانه اقدام ملی مسکن با مراجعه به بخش «پیگیری» در سایت https://tem.mrud.ir  نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز خود اقدام کردند.

کد خبر 544987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha