شایعه شده ستاره استقلال که مذاکراتش با این تیم به بن‌بست خورده با پیشنهادی از لیگ قطر مواجه شده است.. پیشنهادی که البته کمی عجیب به نظر می رسد.

علی کریمی

به گزارش همشهری استقلال با فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند روزهای پرالتهابی را سپری می کند. موضوعی که می‌تواند نقل و انتقالات این باشگاه را هم تحت تاثیر قرار دهد. به نظر می‌رسد بعد از فینال جام حذفی تکلیف استقلال برای فصل آینده لیگ برتر مشخص شود و تا آن زمان احتمالا استراماچونی هم پاسخ نهایی خود را به این باشگاه خواهد داد.

با این همه یکی از بازیکنانی که در سرلیست آبی‌ها برای تمدید قرارداد حضور دارد علی کریمی است. هافبک مقتدر استقلال در این فصل نمایش درخشانی داشته اما ماجرای تمدید قرارداد او به بن بست خورده است.

در خصوص کریمی گفته می‌شود او درخواست مالی سنگینی از استقلال داشته تا قرارداد خود را با این تیم تمدید کند. همین موضوع باعث شده تا روند مذاکرات او با آبی‌ها متوقف شود تا  احمد سعادتمند برای تمدید سراغ سایر بازیکنان استقلال مانند چشمی و دانشگر برود.

شایعه شده که کریمی با پیشنهادی از لیگ قطر مواجه شده است. تیم خواهان او هم الاهلی اعلام شده است. موضوعی که با وجود حضور امید ابراهیمی در این تیم کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که بعید است این باشگاه قطری تمایل به داشتن دو هافبک دفاعی ایرانی به صورت همزمان داشته باشد.

علی کریمی فصل قبل هم یکی از آخرین بازیکنانی بود که با استقلال برای تمدید قرارداد به توافق رسید. با این همه به نظر می‌رسد او اگر پیشنهاد جدی برای لژیونر شدن داشته باشد از جمع آبی‌ها جدا شود در غیر این صورت استقلال کار سختی برای جلب رضایت او خواهد داشت.

کد خبر 544972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha