یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد از ۱۲ ظهر یکشنبه نهم شهریور تردد در محور کندوان از مرزن‌آباد به سمت کرج مسدود شده و ساعت ۱۵ از کرج به سمت چالوس یکطرفه است.

جاده یکطرفه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا قدمی یکشنبه نهم شهریور افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن‌آباد تا سه‌راهی دزبن جاده کندوان سنگین و تردد  کند است. با توجه به سنگین بودن ترافیک خودرویی در جاده هراز، محدوده پارک جنگلی، سه‌راهی چلاو و بائیجان جاده هراز سنگین است و در باقی مسیر این محور نیمه‌سنگین و پرحجم است.

رییس پلیس‌راه مازندران همچنن از ممنوعیت ورود خودروها در جاده هراز از مسیر ورودی مازندران اشاره کرد و گفت: تردد در جاده هراز از ساعت ۱۶ از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد شد.  

قدمی همچنین از ترافیک سنگین در جاده سوادکوه خبر داد و افزود: تردد خوردها در محدوده زیراب تا پل سفید این محور به صورت سنگین است. شرایط باقی محورهای استان روان و در برخی موارد پرحجم است، پیش‌بینی می‌شود در ساعات بعد از ظهر ترافیک در جاده‌های مازندران سنگین‌تر شود.

سرهنگ قدمی همچنین از مردم و مسافران خواست از رانندگی حادثه‌ساز در این ایام خودداری نمایند و تاکید کرد: تخلفات حادثه‌ساز در این ایام برخورد شدید می‌شود و خودرو رانندگان نیز به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

کد خبر 544733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha