کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه آمریکا سیستم استکباری دارد که از سوی اختاپوس‌های یهودی اداره می‌شود، گفت: از این رو امثال «بایدن» و «ترامپ» درباره ایران اختلاف ندارند.

لطف الله فروزنده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، لطف الله فروزنده استاد دانشگاه تربیت مدرس و کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نباید به انتخابات آمریکا امیدوار باشیم، گفت: تفکر غرب گرا در کشور فکر می‌کند که ما اگر با غرب ارتباط برقرار کنیم، مشکلات و مسائل حل خواهد شد و گمان می‌کنند در غرب اشخاص موثر هستند در صورتی که اصلاً اینگونه نیست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سیستم استکباری دارد که از سوی اختاپوس‌های یهودی اداره می‌شود و آنها دنبال چپاول و استکبار در دنیا هستند، افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی، ماهیت مردمی و عدالت محور دارد و رقیب گفتمان غرب است و ضمن آنکه مهمترین عنصر در انقلاب اسلامی هم مبارزه با استکبار جهانی است.

استاد دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: بر این اساس، اشخاص و یا هر جریانی در آمریکا حاکم شود سرسازش با انقلاب اسلامی نخواهد داشت و بهتر است بگویم که انقلاب اسلامی تفکر آنها را قبول ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: استراتژی آمریکایی‌ها استعمار و از بین بردن عدالت و به بند کشیدن کشورها است و هیچ فرقی بین دموکرات و جمهوری خواه نمی‌کند، فقط شیوه‌های آنها فرقی می‌کند از این رو فردی مانند «ترامپ» شعار جنگ می‌دهد و رقبای او با دستکش آهنی بر دست عوام فریبی می‌کنند در حالی که آنها اختلافی درباره انقلاب اسلامی ایران ندارند.

فروزنده همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون منوط نکردن مسائل اقتصادی کشور به تحولات خارجی و انتخابات یک کشور، اظهار داشت: ایشان پیش از این خطاب به مسئولان فرموده بودند: مذاکره کنید، اما امیدی به غرب نداشته باشید و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنید، حال بعد از ۸ سال فرمایشات رهبر انقلاب برای همه مردم روشن شده است.

وی گفت: اگر به توانایی‌ها و نیروهای داخلی توجه کنیم، کشور قوی خواهد شد و دشمن نیز عقب نشینی می‌کند و مسائل اقتصادی حل می‌شود؛ امیدواریم دولتمردان تغییر جهت بدهند اما متاسفانه هنوز این تغییر جهت را مشاهده نمی‌کنیم.

کد خبر 544710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    6 0
    زمین تا آسمون فرق دارند