مجموع نظرات: ۲
شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
۰ نفر

براساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور هم‌اکنون تردد روان در محورهای شمالی وجود دارد و محدودیت تردد در آزادراه تهران ـ شمال و محور چالوس لغو شده است.

جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین، از روزهای گذشته قرار بود در ساعت ۱۵ امروز و فردا محدودیت تردد در محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال اعمال شده و این مسیر از شمال به جنوب یک‌طرفه شود اما طی ساعات گذشته و با وجود وضعیت عادی در محور شمالی محدودیت تردد برنامه‌ریزی شده لغو شده است.

براساس اعلام آخرین وضعیت محورهای شمالی از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور که عصر امروز پیش منتشر شد تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت در مسیرهای رفت و برگشت روان است و محورهای شمالی بارندگی و باد ندارند.

امروز شنبه هشتم شهریور قرار بود محدودیت ترافیکی در محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال اجرا شود و از ساعت ۱۵ این دو محور از شمال به جنوب یک‌طرفه شود اما با توجه به آخرین وضعیت محورهای شمالی از نظر ترافیکی که تردد روان در چالوس و آزادراه تهران ـ شمال وجود دارد، محدودیت تردد اعلام‌شده اعمال نشد و در آخرین اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آمده است که محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال تا اطلاع بعدی لغو و تردد به صورت دو طرفه انجام می‌شود.
 

کد خبر 544593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    3 0
    کسی نیست به این عزیزان بگوید با وجود اعلان وزارت بهداشت شما دیگر چرا!!؟
  • حسین IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    باید راه باز باشه از هر دوطرف تا اون کسایی که میان مسافرت تو این وضعیت توراه جون بدن. بمیرن