رئیس پلیس راه مازندران در مورد ترافیک سنگین بازگشت مسافران هشدار داد و گفت: مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند.

ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار کرد: در چند روز اخیر به دلیل تعطیلات نسبتاً طولانی حجم قابل توجهی از مسافران وارد مازندران شدند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود برای روز عاشورا که آخرین روز تعطیلات است، شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان مازندران به‌خصوص محورهای جنوبی باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران از مسافران خواست برای سفر خود زمان‌بندی کنند و بازگشت به استانشان را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند.

قدمی تاکید کرد: بر خلاف ترافیک روزهای ورود مسافران که در چند روز پراکنده شده بود، ترافیک زمان بازگشت مسافران سنگین‌تر پیش‌بینی می‌شود و ممکن است مسافران ده‌ها ساعت در جاده‌ها گرفتار شوند.

وی همچنین به محدودیت‌های ترافیکی برای جاده هراز و کندوان اشاره کرد و گفت: برای امروز و فردا این ۲ جاده مواصلاتی به پایتخت در ساعات بعد از ظهر و شب از مازندران به سمت تهران یک‌طرفه خواهد شد.

قدمی شرایط فعلی محورهای مواصلاتی استان را عادی و ترافیک را روان توصیف کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از بعد از ظهر امروز شاهد نخستین موج ترافیکی باشیم.

تسریع در بازگشت از ییلاقات

فرمانده پلیس راه مازندران به سفر چندروزه مازندرانی‌ها به سمت ییلاقات اشاره کرد و افزود: حضور مردم استان در ییلاقات نیز قابل توجه بوده که این مسئله باعث می‌شود بار ترافیکی جاده چند برابر شود.

قدمی از مردم مازندران هم خواست تا زودتر از ییلاقات بازگردند و یا در صورت امکان بازگشت خود را به بعد از تعطیلات موکول کنند.

بر اساس اعلام پلیس راه کشور تردد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه  در تاریخ‌های هشتم ، نهم و دهم شهریور تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ همان‌ روز از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه هشتم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۸ همان روز از چالوس به سمت استان البرز به صورت یک‌طرفه است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه نهم و دهم شهریور نیز تا ۲ بامداد روزهای بعد از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ از چالوس به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

پلیس اعلام کرد که درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

کد خبر 544494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha