شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: همزمان با تاسوعای حسینی، آتش‌نشانان این سازمان در ۵۱ ایستگاه به حالت آماده‌باش درآمدند.

آتش‌نشانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود: به منظور تامین ایمنی زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر مشهد و اطراف حرم امام رضا (ع)، آنش‌نشانی مشهد در آماده‌باش ۱۰۰ درصد است.

وی اضافه کرد: از صبح شنبه ۸ شهریور، ۲۰ دستگاه خودروهای سبک اطفای حریق و موتورسیکلت‌های عملیاتی آتش‌نشانی به همراه ۲۵۰ آتش‌نشان در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی و بست‌های ورودی به حرم امام رضا (ع) در ۵ مسیر مستقر شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: با توجه به احتمال حضور دسته‌های عزادار در خیابان‌های خسروی نو، شیرازی، امام رضا (ع)، نواب و طبرسی و برگزاری مراسم عزاداری در اماکن روباز و هسته مرکزی شهر مشهد، خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مردم در محل‌های برگزاری این مراسم از صبح امروز مستقر شده‌اند و تا پایان مراسم عزاداری روز عاشورا در حالت آماده‌باش خواهند بود.

عزیزی افزود: تمهیدات لازم برای تامین ایمنی عزاداران حسینی و پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی در شهر مشهد اندیشیده شده است و از زائران و مجاوران نیز می‌خواهیم با نیروهای خدمات‌رسان همکاری کنند.

۱۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۱ ایستگاه در کلان‌شهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 544490

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha