دو جوان ۲۱ و ۱۸ ساله با کشاندن دو پسر نوجوان به گورستانی در شهر سولنا در شمال استکهلم به آنها تجاوز و سپس هر دو پسر را زنده‌به‌گور کردند. هر چند بچه‌ها از مرگ نجات یافتند.

گورستان شهر سولنا در سوئد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه آفتن‌بلادت سوئد، حادثه حوالی ساعت ۱۱ شب به وفت محلی رخ داد و جوانان ۲۱ و ۱۸ ساله با فریب دادن دو نوجوان به بهانه فروختن مواد مخدر آنها را به یک گورستان خلوت کشاندند. بر اساس گزارش پلیس، مهاجمان هر دو قربانی را به شدت آزار و اذیت و به آنها تجاوز کردند. بعد به زور لباس‌ها را از تن بچه‌ها درآوردند و آن دو را در یک گور خالی انداختند.

حدود ۱۰ ساعت پس از آنکه گزارش گم یا ربوده شدن دو پسربچه به پلیس رسید، یکی از شهروندان به شکلی کاملا اتفاقی در جریان حضور آنها در گور شد و ساعت ۸:۳۹ صبح یکشنبه گذشته ماجرا را به دیگران اطلاع داد. ماموران پلیس خیلی زود خود را به محل حادثه رساندند و بچه‌ها را در حالی که برهنه و ترسیده بودند، درون گور پیدا کردند. پلیس سولنا تنها هفت دقیقه برای دستگیر کردن نخستین متهم پرونده آدم‌ربایی و تجاوز زمان نیاز داشت.

حادثه در این گورستان شهر سولنا نزدیک استکهلم رخ داده است

با بازداشت متهم ۱۸ ساله در ساعت ۸:۴۶ دقیقه صبح، او لب به اعتراف گشود و همدست ۲۱ ساله‌اش ۱۶ دقیقه بعد به دام نیروهای پلیس افتاد. آنها حالا باید در دادگاه از چند اتهام از جمله آدم‌ربایی، آزار سخت، تجاوز، دزدی و اقدام به قتل دفاع کنند. با اینکه هر دو متهم داشتن هر گونه ارتباط با ماجرا را رد کرده‌اند اما گفته می‌شود یکی از آنها هنگام بازداشت بخشی از وسایل یکی از قربانیان را همراه خود داشته است.

رخ دادن ماجرای آدم‌ربایی و تجاوز در یکی از مناطق شمالی پایتخت سوئد بسیاری از مردم را شوکه و غافلگیر کرده است. آن هم در کشوری که آمار جرم و جنایت بسیار پایین است و معمولا خبرهای حوادث چندان به صفحه‌های روزنامه‌ها و رسانه‌ها آنها راه نمی‌یابد.

کد خبر 544394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha