مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۶۰۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی همزمان با محرم و صفر در نقاط مختلف استان آغاز شد.

برنج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایرنا، جعفر اصغری افزود: این محموله برنج وارداتی از نوع هندی ۲۱-۱۱ است که با هدف تنظیم بازار در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود. قیمت مصوب هر کیلوگرم از این برنج وارداتی  ۱۴۵ هزار ریال است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: ۵۵۹ تن شکر به قیمت ۶۷ هزار ریال، ۴۰ تن گوشت قرمز با قیمت ۵۵۰ هزار ریال، ۲۷۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۲۹ هزار ریال و ۵۵۹ تن روغن با قیمت مصوب در استان جذب و توزیع می‌شود.

اصغری اظهار داشت: ۵۰ درصد این سهمیه با نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی بین هیات‌های مذهبی توزیع و ۵۰ درصد بقیه نیز با همکاری و نظارت فرمانداری‌های برای توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در اختیار خیران قرار می‌گیرد.

وی توضیح داد: روسای هیات‌های مذهبی نقاط مختلف استان باید برای دریافت سهمیه نذری به اداره تبلیغات اسلامی اراک مراجعه و نسبت به دریافت حواله اقدام  کنند.

بیش از ۲ هزار هیات مذهبی در نقاط مختلف استان مرکزی به ثبت رسیده است.

کد خبر 544219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha