رنگ‌ها یکی از جنبه‌های بسیار تاثیرگذار در ساختن یک کمد لباس بی‌نقص هستند که سبک و سلیقه شخصی شما را در استایلتان بیان می‌کنند. به این منظور باید بدانید که از چه رنگ‌هایی و چگونه برای داشتن یک استایل زیبا و منحصربه‌فرد استفاده کنید.

رنگ/ لباس

به گزارش همشهری آنلاین، انتخاب یک پالت رنگی که بر اساس سلیقه و علاقه شما باشد می تواند کار شما را در انتخاب لباس راحت کند. آگاهی از علم رنگ‌ها و اینکه هر رنگی با رنگ دیگر چگونه ست می‌شود، چه رنگ‌هایی به هم می‌آیند و از هر رنگی به چه اندازه در لباس‌ها باید استفاده کرد، به شما کمک می‌کند تا همیشه در هر موقعیتی ظاهری آراسته و متناسب و بی‌نقص داشته باشید. 

خوب است که برای خودتان یک پالت رنگی در نظر بگیرید. سپس از میان چند رنگ که با هم ترکیب رنگی خوبی می‌سازند دو تا سه رنگ را برای لباس‌های اصلی خود (مثلا مانتو، شلوار، دامن یا پیراهن) انتخاب کنید و سپس اکسسوری‌ها (مثل شال، روسری، کیف و زیورآلات) را از بقیه رنگ‌ها انتخاب و استایلتان را تکمیل کنید.

برای داشتن انتخاب‌های حرفه‌ای و آگاهانه چند نمونه از پالت‌های رنگی زیر را ببینید و با الهام از آنها سبک مورد نظر خود را بسازید. این رنگ‌ها را بیشتر برای روزهای گرم سال و لباس‌های تابستانی استفاده کنید.

همچنین ببینید:

استایل‌های تابستانی جذاب | مدل لباس‌های خنکی که عاشق پوشیدنشان می‌شوید

تصاویر | ۸ روش تا کردن لباس برای اینکه کمد مرتبی داشته باشید

تصاویر | ۸ مدل مانتو زیبا و راحت مناسب فصل تابستان به همراه الگوی ساده آنها

کد خبر 544149

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha